فرازهایی از وصيت نامه شهيد حميدرضا رحمانپور

شهيد حميدرضا رحمانپور در وصیت نامه خود به مردم سفرش کرده است که در برابر سختی ها و مشکلات صبر و بردباری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، در وصیت نامه شهيد حميدرضا رحمانپور آمده است: سلام به بارگاه مقدس حسين بن علي(ع) و سلام به خاك‌هاي داغ كربلا كه آغشته به خون هفتاد دو تن از ياران اوست و سلام به حسيني كه چندين سال جوانان و مردم اين مرزو بوم به خاطر آزادسازي بارگاه او و دفاع از مملكت دست از هر كاري كشيده‌اند و منتظر كمك خداوند دراين امر الهي مي باشند.

 

سلام خدمت خانواده گرامي من كه چند سال زحمات و گرفتاري‌هاي فراواني را در پاي من كشيده اند تا اينكه مرا تا اينجا رسانده‌اند ولي افسوس كه من به حقيقت نتوانستم جبران اين زحمات را بكنم ولي چه كنم نادان بودم ان‌شاءالله كه مرا حلال مي‌كنيد و از جانب من از تمام فاميل حلالي طلب كنيد.

 

آري بالاخره بنا بر ضرورت و احتياج دوباره به جبهه آمديم و منتظر قسمت هستيم، بايد بدانيم كه فعلا اين عمل خير يك وظيفه شرعي و الهي است واگر در انجام اين فريضه الهی كوتاهي نماييم وظيفه  خود را انجام نداديم و بايد متحمل عذاب سختي در آخرت شويم زيرا كه خداوند پس از فنا و از بين بردن موجودات در روز رستاخيز دوباره آنها را باز مي گرداند و زنده مي كند اما اين بار زندگي در عالم دنيا و جهان ماده نيست بلكه زندگي در آخرت وعالم جاودان است.

 

آنجاست كه رو سفيدان و آنان كه آزمايش دنيا را به خوبي پاسخ دادند و از امتحان سرافراز بيرون آمدند جلوه مي كنند و در برابر خلايق قدرت نمايي مي نمايند و خداوند بهترين، شيرين ترين وجاودانه ترين پاداش را به آنها ارزاني مي بخشد و آنجاست كه بد كاران، فاسقان و منافقان بارويي سياه رسوا مي شوند .

 

در آخر به خانواده ام و ديگر خانواده ها توصيه مي كنم كه صبور باشند وانسان صبور كسي است كه هر حادثه اي كه به او رسد شكيبايي خود را حفظ كند و مي‌گويد:«انا لله وانا عليه راجعون » ان‌شا الله كه صبوريد.

 

با خصم نبرد تن به تن بايد كرد                         چون گل كفن سرخ به تن بايد كرد

از خون شهيدان تبري بايد ساخت                         شيطان بزرگ ريشه كن بايد كرد

کد خبر 1118202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha