گروه جهادی شهید مهدی عسگری با باور به تفکر بسیجی در عرصه خدمت رسانی تلاش کرد

داوودی با اشاره به کسب رتبه گروه جهادی شهید مهدی عسگری به عنوان نخستین گروه جهادی که موفق به تولید محتوا در زمینه مقابله با کرونا داشته است گفت: گروه جهادی شهید مهدی عسگری با باور به تفکر بسیجی در عرصه خدمت رسانی تلاش کرد.

« زهرا داوودی» در جریان فعالیت های صورت گرفته گروه جهادی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: گروه جهادی شهید مهدی عسگری از ابتدای شیوع بیماری کرونا در عرصه خدمت رسانی حضور پیوسته و مستمر داشت. 

 

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری افزود: گروه جهادی شهید مهدی عسگری با باور به تفکر بسیجی در عرصه خدمت رسانی تلاش کرد و موفق به کسب نخستین رتبه تولید محتوا گروه جهادی در سطح کشور شد.

 

به گفته وی، اولین تولید محتوای در خصوص کرونا با همت گروه جهادی شهید مهدی عسگری انجام شد و در این رابطه حمایت از بیماران کرونایی و تقدیر و تشکر از کادر درمان در جریان بیماری کرونا نیز انجام شد. 

 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت جهادی بیان کرد: خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت در عرصه های مختلف افق راهبردی گروه جهادی است که در عرصه فرهنگی، آموزشی، کارآفرینی به صورت تخصصی در مناطق حاشیه نشین و ... فعالیت دارد. 

 

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری خاطرنشان کرد: طی یکسال گذشته توزیع یک هزار و ۵۰۰ معیشتی در قالب نان رایگان، گوشت، لوازم التحریر با هدف خدمت رسانی به مردم انجام شد. 

 

 

 

 

کد خبر 1118204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha