اجرای ۵۰۰ برنامه در هفته گرامیداشت بسیج

کردان از اجرای ۵۰۰ برنامه در هفته گرامیداشت بسیج به همت بسیجیان شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: ۱۲۰پایگا‌ه محلات در اجرای برنامه های هفته بسیج میاندورود مشارکت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «جوادکردان» امروز(۲۹آبان) در جلسه نشست خبری به‌مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: هر کسی که زیر سایه نظام انقلاب با فکری بسیجی زندگی می‌کند از نظر ما بسیجی است، بسیج در این هفته برنامه‌های باشکوهی را تدارک دیده است.

 

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود افزود: تمام ۱۲۰ پایگا‌ه محلات در میاندورود در این هفته برنامه خواهند داشت، در مجموع در هفته گرامیداشت بسیج ۵۰۰ برنامه در ۲۵ عنوان در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

 

 

کردان تصریح کرد: برنامه‌های محوری و شاخص در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه خواهد شد، تجلیل از پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا و نوجوانان از اولویت‌های برنامه‌های ما است.

 

 

وی از تجمع بسیجیان نماز جمعه در روز جمعه این هفته خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر این منطبق بر بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری بیان شد، برنامه‌هایی با محورهای مختلف علمی پژوهشی و سبک زندگی تدارک دیده شد.

 

 

کردان گفت: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی حال حاضر در حوزه محرومیت‌زدایی افتتاح از ۳ خانه محروم در میاندورود را همزمان با هفته بسیج در کنار تهیه و پخش سبدهای معیشتی خواهیم داشت.

 

 

وی همچنین با اشاره به اقدامات مقابله‌ای بسیج با کرونا، عنوان کرد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون راه‌اندازی و توسط بسیجی‌ها مدیریت می‌شود، در فاز جدید بیشتر اقدامات محله‌محور و به مرکزیت روحانیون فعال انجام می‌شود.

 

 

کردان با بیان اینکه بسیج در حوزه آسیب‌های اجتماعی اعم از طلاق و اعتیاد با هدف توجه به عامه مردم برنامه‌های بصیرتی را در دستور کار دارد، عنوان کرد: همچنین برنامه آبروی محله و برنامه‌های دیگر در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1118225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha