فعالیت های ورزشی اعضای کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) از سر گرفته شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: فعالیت های ورزشی اعضای کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) پس از کاهش شیوع بیماری کرونا با شعار «ورزش، نشاط، سلامتی» آغاز شد.

«مرتضی هاتفی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالیت های ورزشی اعضای کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) پس از کاهش شیوع بیماری کرونا با شعار «ورزش، نشاط، سلامتی» آغاز شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: اعضای کانون با حضور در سالن ورزشی فوتسال تمرینات خود را که از زمان شیوع بیماری کرونا قطع شده بود با محوریت مسجد و کانون از سر گرفتند.

 

وی اظهار داشت: پیش از شیوع بیماری کرونا، اعضای کانون با حضور در برنامه های مختلف ورزشی با هدف تندرستی و سلامت مشارکت خوبی در این فعالیت ها داشتند.

 

هاتفی پور خاطر نشان کرد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت های اجتماعی از جمله برنامه های ورزشی این کانون در راستای اجرای دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با بیماری کرونا شد اما پس از کاهش شیوع این بیماری این فعالیت ها دوباره از سر گرفته شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: تلاش خواهیم کرد تا کمبودهای پیش آمده در دو سال اخیر را با حضور پرشور در برنامه های ورزشی و تشویق برای حضور در فعالیت های ورزشی جبران شود.

 

 

کد خبر 1118241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha