بصیرت سیاسی و دشمن شناسی دستاورد انقلاب اسلامی است

کشکولی، بصیرت سیاسی و دشمن شناسی را دستاورد انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز مردم ایران بصیرترین، آگاه ترین و روشن ترین هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مرتضی کشکولی»، امروز(29آبان) در آیین تجلیل از جهادگران بسیجی لرستان اظهارداشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی داشته است که باید برای مردم تبیین شود.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: ابتدایی ترین دستاورد انقلاب اسلامی ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی است و اگر کشور ما قدرت پهبادی، موشکی و هسته ای در منطقه بوده و یا در کرونا توانستیم واکسن تولید کنیم به واسطه استفاده از ظرفیت های مردمی، گروه های جهادی و انقلابی است.

 

وی عنوان کرد: ایران اسلامی در عرصه علم، فناوری و ایجاد زیر ساخت ها حیاتی با حضور مردم و جوانان کشور پیشرفت های چشمگیری داشته است.

 

کشکولی اوج رساندن مشارکت مردمی در مسائل سیاسی را دستاورد دیگر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ارتقا بصیرت سیاسی و دشمن شناسی دیگر دستاورد انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه افزایش معنویت و سیر تکاملی دیگر دستاورد انقلاب است، خاطرنشان کرد: با گذشت بیش از ۳۰ سال از دفاع مقدس تمام توان نیروهای جهادی در مناطق محروم جهت محرومیت زدایی انجام می‌شود.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه یک چهارم جمعیت لرستان بسیجی هستند، بیان کرد: بیش از ۴۰۰ گشت رضویون در کنار نیروی انتظامی بدون هیچ چشمداشتی جهت برقراری امنیت و مقابله با سارقان در محلات به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند

کد خبر 1118254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha