برنامه های هفته بسیج مقدمه ای برای دومین سالگرد شهید سلیمانی است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اجرای سه هزار برنامه در هفته بسیج در استان اظهار کرد: این برنامه ها مقدمه ای برای برگزاری دومین سالگرد فرمانده جهان اسلام، سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، شنبه(29 آبان) به اتفاق معاونت های سپاه ثارالله استان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به مناسبت هفته بسیج به نقش و روحیه بسیج در تغییر معادله جنگ نابرابر در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه هر کس ایده و آرمان بسیج در او باشد ولو اینکه پرونده بسیجی نداشته باشد، او بسیجی است و می تواند از حقیقت دین دفاع کند؛ گفت: بن بست شکن بودن بسیج ریشه در عاشورا دارد که نگاه آن فراتر از عِده و عُده؛ رسالت محور است.

 

 

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی ما را در صنعت دفاعی بزرگ کرد که امروز جزو کشورهای نادر جهان اسلام هستیم که قدرت بازدارندگی دارد؛ اظهار کرد: این زمانی اتفاق افتاد که همه می گفتند در حصر هستیم اما ببینید ما در دریا و زمین و آسمان به کجا رسیدیم.

 

 

سردار معروفی وجود تفکر بسیجی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا که در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام با خدمات مؤمنانه، امید را به کشور و استان برگرداند، مورد توجه قرار داد و در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج سیاسی کار نیست که احزاب و گروه ها از آن استفاده کنند اما سیاست او در راستای فرمان امام خویش است و ما اجازه نمی دهیم بسیج و سپاه را به سمت سیاسی کاری ببرند اما بسیج اگر سیاسی نباشد نمی تواند آرمان امام خویش را گردن بنهد لذا بسیج سیاسی کار نیست.

 

 

وی با بیان اینکه بسیج در مأموریت غیرذاتی خود اولین نیرویی است که در اشتغال و بهداشت و مسکن به داد مردم می رسد؛ تصریح کرد: بسیج در لشکر مردم پایه 41 ثارالله 150 کیلومتر در خط سراوان حضور دارد و هر 10 روز 120 نفر از گردان امام حسین علیه السلام آنجا مشغول رزم است و در امنیت و دفاع مشغول کارزار و 44 گردان امنیتی در استان فعال کردیم و معتقدیم بزرگترین امنیت، امنیتی است که خود مردم در آن مشارکت داشته باشند.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: بسیج؛ ملجأ و تکیه گاه است و در استان کرمان اولویت های آب، بهداشت، اشتغال، مسکن محرومان، خدمات اجتماعی اعم از آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اهدای جهیزیه و کمک های مؤمنانه و کمک به ساخت و تعمیر مساجد و مدارس را دنبال می کند.

 

 

وی تصریح کرد: در اردوگاه کرامت سپاه ثارالله جوانانی را مدیریت کردیم تا از اعتیاد پاک شوند و الان به شدت اشتغال آنان را دنبال می کنیم.

 

 

سردار معروفی در پایان با اشاره به سه هزار برنامه در هفته بسیج در استان اظهار کرد: این برنامه ها مقدمه ای برای برگزاری دومین سالگرد فرمانده جهان اسلام، سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی است.

کد خبر 1118307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha