سلسله بحث‌های معرفتی در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود

قهرمانی از برگزاری سلسله بحث‌های معرفتی و اخلاقی در مسجد امام جعفر صادق(ع) بندر آستارا خبر داد.

«حسین قهرمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: سلسله بحث‌های معرفتی و اخلاقی به همت کانون فرهنگی هنری صالحین، پایگاه مقاومت بسیج شهید آهنی و هیئت امنای مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) بندر آستارا افزود: سلسله بحث‌های معرفتی و اخلاقی در طول هفته و بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

 

وی با بیان‌ اینکه در این سلسله بحث‌ها حجت‌الاسلام «محرم فیضی» از اساتید حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بندر آستارا و امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) به سخنرانی می‌پردازد، تصریح‌کرد: دومین جلسه سلسله بحث‌های معرفتی و اخلاقی با محوریت لزوم بهره‌گیری صحیح از نعمت‌های خداوند با موضوع جوانی برگزار شد.

 

قهرمانی با اشاره به اینکه اخلاق و تربیت انسان‌ها از مهم‌ترین مباحث قرآنى است و اهمیت و جایگاه آن بر کسى پوشیده نیست، گفت: علم اخلاق و مسائل مربوط به آن، از مهم‌ترین و با ارزش ترین مباحث علوم دینى است و در اسلام بر آن تاکید فراوان شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) بندر آستارا با بیان‌اینکه پیامبر اسلام(ص) برای اخلاق و احیای اخلاق مبعوث شدند،خاطرنشان‌کرد: حضرت محمد(ص) بهترین الگوی اخلاقی است و اگر می‌خواهیم در دنیا و آخرت به سعادت برسیم آن حضرت را الگوی خود قرار دهیم.

کد خبر 1118310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha