کانون فرهنگی اهل‌بیت(ع) شیخ‌محله آستارا افتتاح شد

همزمان با هفته بزرگداشت بسیج، ساختمان کانون فرهنگی هنری اهل‌بیت(ع) و شبستان مسجد جامع شیخ‌محله عنبران بخش مرکزی آستارا افتتاح شد.

حجت‌الاسلام «عبدالحمید مومنی» در آیین بهره‌برداری از کانون فرهنگی هنری اهل‌بیت(ع) و شبستان مسجد جامع شیخ‌محله عنبران که با حضور علمای اهل تسنن و تشیع از شهرستان‌های آستارا، تالش، رضوانشهر، اردبیل و جمعی از مسئولین محلی انجام شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ساختمان کانون فرهنگی هنری اهل‌بیت(ع) و شبستان مسجد جامع شیخ‌محله در یک طبقه و متراژ ۱۲۰ متر مربع احداث شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اهل‌بیت(ع) مسجد جامع شیخ‌محله عنبران بندر آستارا افزود: ساختمان کانون و شبستان مسجد با صرف هزینه‌ای بالغ بر یکصد میلیون تومان و با کمک خیرین ساخته شده است.

 

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حضور بیش از پیش نوجوانان و جوانان در سنگر مساجد، گفت: در مساجد باید کار فرهنگی انجام شود تا به واسطه همین کارهای فرهنگی جوانان جذب مساجد شوند.

 

حجت‌الاسلام مومنی کار فرهنگی را زمان بر دانست و تصریح‌کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی نیازمند برنامه‌های کارشناسی شده است تا موفقیت حاصل شود.

 

*وحدت باعث پیشبرد اهداف اسلام می‌شود

«بهزاد قنبری» نیز در این آیین با تبریک هفته بسیج به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: وحدت و در کنار هم بودن باعث پیشبرد اهداف اسلام می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: با داشتن روحیه بسیجی و وحدت و همدلی در تمامی عرصه‌ها می‌توانیم شاهد موفقیت باشیم.

 

وی با بیان‌اینکه دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی هستند تا با این حربه به اهداف‌شان برسند، تصریح‌کرد: بصیرت و در صحنه بودن را نباید فراموش کنیم تا دشمنان در رسیدن به اهداف‌شان ناکام بمانند.

 

 قنبری با تاکید بر برنامه‌ریزی مطابق با نیاز و خواست جوانان در مساجد، خاطرنشان‌کرد: پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید در عرصه فرهنگی پیشقدم باشند و نقش آفرینی کنند.

کد خبر 1118312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha