نفرات برتر جشنواره رودو مشخص شدند

حسن‌زاده گفت: نفرات برتر سومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی رودو مشخص شدند.

«سیامک حسن‌زاده» با بیان‌این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی رودو به همت انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برگزار شد.

 

دبیر سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی رودو با اشاره به اینکه از این جشنواره استقبال خوبی شد و هنرمندان از سراسر کشور آثار متنوعی را به دبیرخانه ارسال کردند، افزود: ۳۴ نمایشنامه از استان‌های البرز، تهران، قزوین، آذربایجان‌شرقی، فارس، گیلان، بوشهر، اصفهان، مرکزی، کرمانشاه، اردبیل، به بخش رقابتی جشنواره راه یافتند.

 

وی با بیان‌اینکه پس از داوری نمایشنامه‌ها؛ « پری دریایی و دوچرخه» اثر محمد فخرایی‌مطلق از بوشهر،« آمستردام» اثر لیلا روغن‌گیر قزوینی از قزوین  و « جن‌زده زیر لیل» اثر مسعود احمدی از شیراز مقام‌های اول تا سوم جشنواره را کسب کردند، تصریح‌کرد: جوایز و لوح نفرات برتر از طریق پست به آدرس آنان ارسال می‌شود.

 

حسن‌زاده گفت: رضا جوشنی، محمدباقر نباتی‌مقدم، شهروز آقایی‌پور، رضا عاشوری‌فر و رضا یاوری هیئت داوران سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی رودو بودند.

 

دبیر سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی رودو با تقدیر از فریدون سخی‌کار دبیر اجرایی جشنواره، شاپور تشرینی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا و یوسف هدایتی مسئول کانون بسیج هنرمندان در برگزاری جشنواره،خاطرنشان‌کرد: « رودو» واژه ای تالشی به معنای راه درختی بوده که برگرفته از یک منطقه و گل‌های به نام  رادار در شهرستان آستارا است.

کد خبر 1118329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha