ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگاه ها در رفع مشکلات مناطق محروم

اوسط با تاکید بر ضرورت انجام روش های جدید علمی و پژوهشی در ریشه یابی مسائل و مشکلات مردم مناطق محروم، گفت: این مهم سبب می شود تا گروه های جهادی با تسلط بر شرایط بهترین خدمات را ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «داوود اوسط»، امروز (یکشنبه ۳۰ آبان) در جریان برگزاری در رزمایش جهادگران بسیجی، گفت: تحقق آرمان های انقلاب اسلامی مهم ترین دغدغه جهادگران در سال های اخیر بوده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم افزود: گروه های جهادی با حضور فعال در عرصه جهاد با مبنا قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری عاشقانه در مسیر ریشه کن کردن محرومیت در مناطق کم برخوردار و محروم حرکت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر ترویج فرهنگ عمومی حرکت های جهادی به ویژه در میان نسل جوان، باید تلاش کرد تا چنین حرکت هایی در جامعه فراگیر شود، اظهار داشت: انتظار می رود تمام دستگاه های اجرایی در تحقق فرمان ٩ ماده‌ای رهبری انقلاب نهایت تلاش خود را به کار برند تا به این مهم جامه عمل پوشانده شود.

 

اوسط عنوان کرد: در سال های اخیر با استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه ها سعی بر آن شده است تا با روش های جدید علمی و پژوهشی مسائل و مشکلات مردم مناطق محروم ریشه‌یابی شود تا گروه های جهادی بتوانند با تسلط بر شرایط بهترین خدمات را ارائه دهند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز با همت جهادگران، حرکت های جهادی تنها به فعالیت های عمرانی از قبیل ساخت یا بهسازی منازل در مناطق روستایی و حاشیه نشین محدود نشده است، تاکید کرد:‌ تلاش بر آن شده تا در کنار فعالیت های عمرانی، خدمات دیگری هم چون برنامه های فرهنگی، مذهبی، آموزشی، برگزاری کارگاه های آموزش خانواده و پیشگیری از  آسیب های اجتماعی نیز برگزار شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به اینکه اوج تمامی این فعالیت‌ها از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا از تامین کادر درمان و کادر خدماتی بیمارستان‌ها تا تولید ملزومات پزشکی تا اقدامات پژوهشی و علمی به نمایش درآمد، اذعان کرد: این بار هسته‌های گروه‌های جهادی در سراسر کشور و در تک تک محلات فعال شده و اقداماتی که منجر به پیوستن اقشار مختلف مردم و عمومی شدن گفتمان حرکت‌های جهادی شد و اوج این بروز و ظهور را می‌توان در رزمایش کمک مؤمنانه مشاهده کرد.

 

کد خبر 1118384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha