پویش نذر کتاب در خراسان جنوبی برگزار می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از اجرای پویش نذر کتاب در خراسان جنوبی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و عدالت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «طاهره حمیدی» امروز (۲۹ آبان) در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و عدالت اجتماعی پویش نذر کتاب از سوی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی در سطح استان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در ادامه گفت: پویش نذر کتاب در مناطق آسیب‌پذیر شهری و همچنین مناطق کم برخوردار روستایی استان اجرا می شود.

 

حمیدی افزود: در این پویش از عموم هم استانی‌ها دعوت شده است تا کتاب‌های خود را با عناوین و موضوعات مختلف در هر رده سنی به مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سطح استان تحویل دهند تا پس از جمع آوری این کتابها در جهت تجهیز کتابخانه‌های مناطق روستایی مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

وی در پایان عنوان کرد: این طرح به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی و با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» از ۲۷ آبان ماه آغاز شده و تا ۱۵ دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1118411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha