ایجاد رواق نور باعث رشد و جذب جوانان می شود

سزاورا، گفت: ایجاد رواق نور در کانون ها باعث رشد جوانان در مباحث قرآنی و جذب بیشتر آنها می شود.

 علی سزاوار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کانون های مساجد در راستای سومین رویداد فهما در حال فعالیت هستند .


مسئول کانون شهدای میر میراب افزود:متاسفانه بعلت اینکه کانون نیاز به گاز کشی داشت فعالیت زیادی نداشتیم و عملیات گاز کشی توسط بنده و اعضای کانون هزینه گازکشی را پرداخت کردیم و این شد که نتوانستیم برای مراسمات هزینه کنیم و اگر وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند و بودجه ای به دست ما نرسد ما نمی توانیم فعالیت انجام دهیم چون بعضی از مراسمات هزینه دارند .

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع اپیدمی کرونا تا کنون ماسک و مواد ضدعفونی کننده در حاشیه کانون توزیع شده است.

 

سزاوار تصریح کرد: برگزاری کلاس های قرآن و احکام ،کلاس تاریخ اسلامی برای اعضا کانون ، برگزاری کلاس های تقویتی درسی و قرآنی برای دوره ابتدایی،توزیع بسته معیشتی از برنامه های این کانون است.

 

مسئول کانون میرمیراب با اشاره به برگزاری سومین رویداد فهما اظهار کرد: به دلیل بسیاری از مشکلات تا کنون موفق نشدیم در این رویداد شرکت کنیم امیدوارم بتوانیم دراین رویدا شرکت کنیم.

 

وی گفت: برنامه های سه شنبه های تکریم با رعایت پروتکل های بهداشتی  با حضور اعضا انجام شد و در این راستا از ۳ خانواده شهید سرکشی کردیم.

 

سزاوار بابیان اینکه جوانان کانون علاقه زیادی به کتابخوانی دارند افزود: متاسفانه به دلیل برخی مشکلات هنوز موفق به ایجاد کتابخانه برای کانون نشده ایم و امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد زیرا جوانان این کانون علاقه زیادی به مطالعه دارند.

کد خبر 1118451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha