رشد حرکت‌ های جهادی به پشتیبانی فکری و محتوایی نیاز دارد

قنبری نژاد گفت: رشد کمی و کیفی حرکت‌ های جهادی، نیازمند پشتیبانی فکری و محتوایی و ترویج و اتصال به منابع و طرح‌ های محرومیت‌ زدایی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احسان قنبری نژاد»، امروز (یکشنبه 30 آبان) در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان فارس گفت: در تابستان 1400 حدود 2 هزار دانشجوی جهادگر بسیجی فارس به مناطق کم برخوردار خدمات رسانی کردند.

مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: این بسیجیان در قالب 66 گروه جهادی وابسته به بسیج دانشجویی استان فارس با حضور در روستاها و محله‌ های کم برخوردار و حاشیه شهرها به مردم خدمت رسانی کردند.

وی اضافه کرد: مدیریت عملیات جهادی بسیج دانشجویی فارس، هدایت و پشتیبانی گروه های جهادی دانشجویی استان را به عهده دارد و در تابستان امسال ۳۴۵ فعالیت جهادی عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، دامپزشکی، بهداشت، درمان، سلامت، تربیت و آموزش، جهاد تحصیلی، کمک مومنانه، توزیع بسته های معیشتی، کمک جهیزیه و ... توسط دانشجویان جهادگر بسیجی استان فارس در تابستان امسال به انجام رسید.

قنبری نژاد تصریح کرد: رشد کمی و کیفی حرکت‌ های جهادی، نیازمند پشتیبانی فکری و محتوایی و ترویج و اتصال به منابع و طرح‌ های محرومیت‌ زدایی کشور است و موجب می شود با افزایش مهارت و تخصص جهادگران، نقش مهارتی و تخصصی جهادگران و گروه های جهادی در رفع مشکلات اساسی مناطق محروم پررنگ ‌تر شود.

وی ادامه داد: اقدامات جهادی با تمرکز بر علمی شدن و اثربخشی در دستور کار گروه های جهادی استان قرار گرفته و  گسترش حرکت های جهادی میان آحاد دانشجویان و سوق دادن جوانان مومن به سمت انقلابی گری برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی باید مورد توجه باشد.

مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تاکید کرد: روحیه مطالبه گری و گفتمان سازی میان فعالان جهادی باید تقویت شود و روحیه و تفکر جهادی میان آحاد دانشجویان افزایش یابد تا شاهد سوق دادن مخاطبان به دین، انقلاب و معنویت باشیم.

کد خبر 1118453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha