خداوند متعال معجزه آخرین فرستاده الهی حضرت ختمی مرتبت (ص) را کتاب قرار داد

لقمانی با اشاره به اینکه در قدر و منزلت کتاب همین اندازه بس که خداوند متعال معجزه آخرین فرستاده الهی حضرت ختمی مرتبت (ص) را کتاب قرار داد، گفت: کتاب میوه ثمره اندیشمندان و دانشمندان است و چه زیباست که این میوه با فرهنگ ایثار و شهادت ارتباط پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید علی نقی طبیب لقمانی»، امروز (یکشنبه 30 آبان) در مراسم رونمایی کتاب تقریظ شده توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که به صورت آنلاین برگزار شد و در مراسم استانی این تقریظ که در سالن «شهید امامی» استانداری فارس برگزار شد، گفت: فارس 15 هزار شهید به خون خفته دارد که جان شیرین خود را برای اسلام و انقلاب فدا کردند، این بن مایه ارزشمندی است که هر کدام می تواند زمینه ای برای تهیه کتاب، فیلم و سریال و همچنین معرفی زمینه های ایثارگری و میهن پرستی است.

معاون زیارتی و امور گردشگری استانداری فارس با اشاره به اینکه در قدر و منزلت کتاب همین اندازه بس که خداوند متعال معجزه آخرین فرستاده الهی حضرت ختمی مرتبت (ص) را کتاب قرار داد، افزود: کتاب میوه ثمره اندیشمندان و دانشمندان است و چه زیباست که این میوه با خون شهید و فرهنگ و ایثار و شهادت ارتباط پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه چه زیباست که 30 درصد تولید کتاب های دفاع مقدس در کشور مربوط به فارس است و این نیست جز اینکه همدلی و هم زبانی در فارس وجود دارد، تاکید کرد: اگر امروز در عرصه های بین المللی حرفی برای گفتن دارند، جز به خاطر ایثارگری شهدا و شهیدان نیست.

طبیب لقمانی با یادآوری این مطلب که وظیفه و رسالت سنگین ما بازماندگان شهدا و دفاع مقدس، انتقال این فرهنگ به نسل نو و جوان است، اظهار کرد: ما باید بتوانیم اندیشه های دفاع مقدس را از طریق آموزش و پرورش به نسل جدید برسانیم.

وی گفت: امیدوارم مسئولین بتوانند مستند به آموزه های دینی نسل جدید را به شیوه ای پرورش دهند که هر کدام سرمایه ای عظیم برای دفاع از دین و کشور باشند.

کد خبر 1118466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha