شیروان در آستانه جمع آوری مکانیزه پسماند

شهردار شیروان بر ضرورت جمع آوری مکانیزه پسماندها تاکید کرد.

«عین الله احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: شهرداری در نشست با معاونان توسعه مدیریت و منابع مالی، خدمات شهری و مسئولان برخی از واحدهای شهرداری با تاکید بر ضرورت ایجاد تحولی بنیادین در تمامی حوزه ها و به ویژه حوزه های عمرانی و خدمات رسانی، ضرورت جمع آوری مکانیزه پسماندها را مورد توجه قرار داده است.

 

شهردار شیروان خاطرنشان کرد: توسعه یک شهر در احداث خیابان و روگذر یا فرش موزاییک و فضای سبز خلاصه نمی شود، بلکه باید در تمامی عرصه ها نوسازی و روز آمدی را هم مورد توجه قرار داد.

 

احمدی با اشاره به اهمیت ایجاد شهری سالم و بهداشتی تصریح کرد: باید در این زمینه از تکنولوژی مدرن سود برده و جمع آوری پسماندها و حتی نظافت و شسشوی معابر و آبراه ها را با بهره از خودروهای مکانیزه انجام دهیم.

 

وی بر لزوم دریافت مطالبات شهرداری هم تاکید کرد و افزود: بخشی از این مطالبات چک های برگشتی است که باید با در اختیار گرفتن وکلای مجرب در پی نقد کردن و وصول آنها باشیم.

 

وی با بیان اینکه این شهرداری ماهانه ۳۰ میلیارد ریال حقوق پرسنل را پرداخت می کند، اضافه کرد: شهرداری را با ۹۳۰ میلیارد ریال بدهی تحویل گرفته ام اما پیگیر رفع مشکلات مربوطه هستیم.

 

 

کد خبر 1118474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha