تقدیر از جهادگران روحانی در نخستین رویداد تخصصی در البرز اجرا می شود/ روحانیت از حجره تا سنگر جهاد

حجت الاسلام دهقاندار با اشاره به اهمیت جایگاه طلاب در گروه های جهادی گفت: تقدیر از جهادگران روحانی در نخستین رویداد تخصصی در البرز با محوریت روحانیت از حجره تا سنگر جهاد برپا می شود.

« حجت الاسلام محمود دهقاندار» در جریان برپایی آیین برپایی نخستین رویداد تخصصی جهادگران حوزوی استان البرز که سه شنبه ۲ آذر در کرج برگزار می شود گفت: البرز نخستین استانی است که رویداد تخصصی جهادگران حوزوی را برگزار می کند. 

 

دبیر گروه های جهادی مرکر مدیریت حوزه های علمیه استان البرز افزود: تقدیر از جهادگران روحانی در نخستین رویداد تخصصی در البرز با محوریت روحانیت از حجره تا سنگر جهاد برپا می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت گروه های جهادی بیان کرد: اولین استانی که رویداد تخصصی را در کشور را برگزار می کند استان البرز است که در جریان برپایی این رویداد، اساتید بنام و مطرح کشوری در این دوره حضور پیدا می کنند.

 

وی اظهار کرد: استاد بی آزار متولی تولیت آستان مقدس امامزاده، استاد حسن مرادی و دبگر اساتبد به نام با محوریت موضوع هایی با عنوان تجربه نگاری جهادی، نقش گروه های جهادی در عدالت و پیشرفت و روحانیت از حجره تا سنگر جهاد در این آیین سخنرانی می کنند. 

 

مشاور فرهنگی شورای هیئات مذهبی کشور خاطرنشان کرد: گروه های جهادی استان البرز تجلیل و تکریم می شوند به ویژه طلابی که در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی و ... فعالیت دارند.

 

حجت الاسلام دهقاندار با اعلام خبر شناسایی گروه های جهادی خواهر و برادر بیان کرد: 35 نفر از طلاب و 75 نفر نیز از سرشبکه های طلاب استان البرز به ویژه رییس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و دکتر عباسی نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی در این آیین حضور پیدا می کنند.

 

 

کد خبر 1118484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha