کارگاه روش تدریس دارالقرآن های کشور برگزار می شود

بلاسم گفت: کارگاه‌های روش تدریس کتب مراکز دارالقرآن‌های کشور با ابتکار اداره قرآن خوزستان به صورت کشوری و در قالب مجازی برگزار می‌شود.

«علی بلاسم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز اظهار کرد: کارگاه‌های روش تدریس کتب مراکز دارالقرآن‌های کشور با ابتکار اداره قرآن خوزستان به صورت کشوری و در قالب مجازی برگزار می‌شود. 

 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه مخاطب این کارگاه آموزشی مربیان و مدیران مراکز دارالقرآن‌ها و همچنین همه علاقه‌مندان به این موضوعات هستند افزود: در این کارگاه دوره روخوانی و روانخوانی و حق تلاوت یک تا چهار تدریس می‌شود؛ تدریس دوره حق تلاوت بر عهده جاسم حسینی‌زاده است.

 

وی با اشاره به اینکه خود تدریس دوره روخوانی و روانخوانی این کارگاه را بر عهده دارد اضافه کرد: این دوره آموزشی از ۳ آبان آغاز شده و تا اول آذرماه ادامه خواهد داشت، همچنین آزمون آن ۹ آذرماه به صورت مجازی برگزار می‌شود. 

 

بلاسم تصریح کرد: همچنین آموزش مجازی نماز و احکام ویژه دبیران پایه سوم و پایه هشتم از هفته گذشته آغاز شده است که با همکاری ستاد اقامه نماز و در قالب دوه ضمن خدمت برای فرهنگیان استان خوزستان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1118510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha