دشمن شناسی بارزترین ویژگی بسیجی است

سردار محمدی اصل گفت: دشمن شناسی بارزترین ویژگی بسیجی است که در ۴۲ سال گذشته کشور را در برابر آماج توطئه ها کشورهای استکباری مصون و محفوظ نگه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار «غلامحسین محمدی اصل» امروز (30 آبان ماه) در مراسم هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان در سالن ولایت گفت: هفته بسیج هفته اتحاد، اقتدار و همبستگی است و تفکر بسیجی با هدایت داهیانه امام خمینی (ره) در 5 آذرماه 58 پیش از شروع جنگ تحمیلی برای حفاظت و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی تشکیل شد و امروز می بینیم که این دور اندیشی امام بی حکمت نیست.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: امام خمینی (ره) به تاسی از ائمه اطهار و پیامبر مکرم اسلام اقدام به تشکیل این نهاد مردمی کرد تا همچون بسیجی تاریخ امیر المومنین (ع) که با تمام وجود خود را وقف اسلام کرده بود آحاد مردم نیز با تکیه به نهاد بسیج پشتیبان انقلاب اسلامی باشند.

 

وی اذعان داشت: آحاد مردم در جنگ بدر که از جنگ های برجسته صدر اسلام است حضور فعالی داشتند زیرا این جنگ نیروهای دشمن 3 برابر جبهه حق بود اما مومنان با اتکا به ایمان و عقیده در برابر سیل کفار ایستادگی کردند و پیروز میدان شدند و بسیجیان نیز در دوران دفاع مقدس با اتکا به همان نیروی ایمان توانستند نه حتی عراق بلکه جبهه استکبار و کفر را نابود کنند.

 

سردار محمدی اصل ادامه داد: دشمن شناسی بارزترین ویژگی بسیجی است که در 42 سال گذشته کشور را در برابر آماج توطئه ها کشورهای استکباری مصون و محفوظ نگه داشت.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان افزود: تاکنون در همه برهه ها بسیجی توانسته خوش بدرخشد حتی در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله در کنار مردم بودند و تلاش کرده اند تا کمک رسان به آحاد جامعه باشند.

 

سردار محمدی اصل تاکید کرد: امروز نیز بسیج با هسته علم و فناوری در عرصه میدان مقابله با تحریم های دشمنان هستند و در این میدان نیز با اتکا به ایمان و یقین خواهند توانست در برابر تفکر شیطانی دشمنان پیروز باشند.

 

کد خبر 1118532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha