کانون با برنامه های کتاب محور کودک و نوجوان را به کتابخوانی علاقه مند می کند

زره ساز گفت: مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نقش یک مربی و کتابدار سعی در معرفی و ارائه برنامه های فرهنگی کتاب محور به زیباترین شکل ممکن دارند تا بتوانند از این طریق نسل کودک و نوجوان جامعه را به کتاب و کتابخوانی علاقمند سازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «ابراهیم زره ساز» در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با هدف افزایش تعاملات فرهنگی، با بیان اینکه مخاطب اصلی کانونهای پرورش فکری گروه سنی 7 تا 17 هستند، گفت: بالغ بر 6 نوع فعالیت در قالبهای فرهنگی، ادبی و عمومی با محوریت کتاب توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود. 

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی افزود: در بخش مکاتبه ای نیز کودکان و نوجوانان در نقاط دور افتاده استان از طریق نامه نگاری با مربیان کانون پرروش فکری در رابطه با امور روزمره، کارهای فرهنگی و ادبی در ارتباط هستند و از نظرات مربیان استفاده می کنند که باعث پرورش نویسندگان و هنرمندان بسیاری از این طریق شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این گونه فعالیتها باعث تقویت حس اعتماد به نفس و خودباوری در فرد می شود، افزود: در واقع مربیان کانون پرورش فکری در نقش یک مربی و کتابدار  سعی در معرفی و ارائه برنامه های فرهنگی کتاب محور به زیباترین شکل ممکن دارند تا بتوانند از این طریق نسل کودک و نوجوان جامعه را به کتاب و کتابخوانی علاقمند سازند. 


ابراهیم زره ساز در پایان در راستای اجرای برنامه «دنیای من، دنیای کتاب» با حضور نویسندگان و با محوریت رونمایی و نقد و بررسی آثار منتشر شده در فضای مجازی خواستار همکاری و تعامل با اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی شد و اظهار امیدواری کرد انعقاد این تفاهم نامه موجب جریان سازی اتفاقات خوب فرهنگی در حوزه کتاب شود. 

 

کد خبر 1118555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha