نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات در بندرعباس گشایش یافت

همزمان با دومین هفته بسیج، نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه و بسیج در بندرعباس گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « محمد حکیمیان »، مدیر اجرایی برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات هرمزگان در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه که در مسجد جامع برگزار شده است، گفت: این نمایشگاه در قالب 72 غرفه برپا شده که 62 غرفه آن متعلق به قرارگاه تحول محلات از 15 شهرستان استان هرمزگان است.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۰ غرفه دیگر نیز شامل ستاد اقشار و رده های بسیجیان است، افزود: این نمایشگاه با هدف ارائه توانمندی ها و دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات و همچنین انتقال تجربیات به نسل جوان دایر شده است.

 

مدیر اجرایی برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات هرمزگان عنوان کرد: این نمایشگاه از ۳۰ آبان آغاز و تا پنجم آذرماه سال جاری به مدت یک هفته میزبان عموم مردم است.

 

حکمیمیان، به حضور ۱۲۰ پایگاه مقاومت بسیج هرمزگان در  نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه های تحول محلات استان  اشاره و بیان کرد: از این تعداد،۶۰ پایگاه مربوط به  برادران و ۶۰ پایگاه خواهران است.

 

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در ۲ نوبت صبح ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید علاقه مندان دایر است.‌

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1118557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha