جمعی از مسئولان با همکاری کانون های مساجد مغانسر به غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت گفت: جمعی از مسئولان و بسیجیان شهر مغانسر با همکاری فعالان کانون های مساجد همزمان با هفته بسیج به غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا رفتند.

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جمعی از مسئولان و بسیجیان شهر مغانسر با همکاری فعالان کانون های مساجد همزمان با هفته بسیج به غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا رفتند.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و شهدا بخشی از این مراسم معنوی بود.

 

وی ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در رهنمودهای خود به همکاری و همدلی فعالان کانون های مساجد و بسیج تاکید کرده اند و این برنامه در همین راستا با مشارکت فعالان کانون های مساجد و بسیجیان به مناسبت هفته بسیج تدارک دیده شد.

 

شیرپور عنوان کرد: دشمنان استکباری همیشه در برابر تفکر بسیج زانو زده اند و نخواهند توانست این تفکر برآمده از ایمان و شهادت را تضعیف کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت افزود: فعالان کانون های مساجد مغانسر با برگزاری مراسم های مختلف از مقام متعالی بسیجیان این شهر تقدیر و تجلیل خواهند کرد.

 

شیرپور خاطر نشان کرد: بسیجی یک نیروی نظامی نیست بلکه برآمده از مردم برای خدمت به مردم است.

کد خبر 1118560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha