دو انتصاب در استانداری لرستان

استاندار لرستان با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرست دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی و سرپرست هزینه گزینش استانداری را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان با صدور حکمی از سوی فرهاد زیویار، نخستین بانو در دولت سیزدهم برای سیستم اداری در استان لرستان منصوب شد.

 

بر این اساس «آذر عزیزی» به عنوان سرپرست هسته گزینش استانداری لرستان منصوب، همچنین در حکم دیگری عباس علیشاهیان به عنوان سرپرست دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی تعیین شده است.

 

عزیزی که جایگزین محمد آریانپور شده دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است که عنوان مشاور فرماندار خرم آباد در امور بانوان، کارشناس امور اجتماعی، معاون اداره دبیرخانه، کارشناس مسوول و عضویت هسته گزینش استانداری لرستان را در سابقه خود دارد.

 

همچنین کارشناس انتخابات، کارشناس مسوول تقسیمات کشوری، مسوول گزینش، مدیر هسته گزینش و مدیرکل امنیتی استانداری لرستان بخشی از سوابق خدمتی علیشاهیان است و پیش از او علی جوانمرد مدیرکل دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی بود.

 

کد خبر 1118563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha