خانه خیرین فارس، بزرگترین انجمن مردم‌ نهاد کشور است

شمس گفت: خانه خیرین فارس، بزرگترین انجمن مردم‌ نهاد کشور است که بیش از ١١٩ موسسه خیریه با آن همکاری دارند و بیش از ٨١ هزار نفر مورد حمایت آن و موسسات همکاری کننده این خانه قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالعلی شمس»، امروز (یکشنبه 30 آبان) در نشست هم اندیشی «خانه خیرین» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: خانه خیرین محلی برای حضور تمام افراد جامعه است و مخصوص گروه خاصی نمی شود.

مدیرعامل خانه خیرین استان فارس افزود: تجمع کمک های مردمی موجب رفع مشکلات نیازمندان می شود و کمک های انفرادی، اثر گذاری کمک های تجمیعی را ندارد.

وی اضافه کرد: فعالان خانه خیرین برای کاهش چهره محرومیت در جامعه تلاش مستمری در پیش گرفته اند و برای موفقیت در امور خیرین به استفاده از تمامی ظرفیت های نیروهای انسانی در رفع مشکلات اجتماعی نیاز است.

شمس تاکید کرد: موفقیت ما در زمان جنگ به دلیل بهره برداری مطلوب از سرمایه انسانی بود که باید امروز این توجه به استفاده درست از سرمایه انسانی را مورد نظر قرار دهیم.

وی ادامه داد: ایجاد خانه خیرین با فعالیت هیچ دستگاه اجرایی، موازی کاری به شمار نمی رود و هدف خانه تجمیع کمک های مردمی برای ساماندهی نیازمندان جامعه است و خواستار یکپارچه شدن دستگاه های صادرکننده مجوز انجمن های مردم نهاد در این بخش است.

شمس با اشاره به فعالیت خانه خیرین فارس گفت: خانه خیرین فارس، بزرگترین انجمن مردم‌ نهاد کشور است که بیش از ١١٩ موسسه خیریه با آن همکاری دارند و بیش از ٨١ هزار نفر مورد حمایت آن و موسسات همکاری کننده این خانه قرار دارند.

کد خبر 1118580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha