تفکر بسیجی راه آبادانی و رفع محرومیت ها است

رضایی با تاکید براینکه بسیج یک فرصت برای رفع محرومیت ها است، گفت:اگر بنا داریم کشور را به سمت آبادانی و پیشرفت ببریم باید تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور پیاده سازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ «عباسعلی رضایی» امروز(۳۰آبان) در آئین افتتاح یک واحد مسکونی خانه محروم در روستای سنگتراشان شهرستان ساری به مناسبت هفته بسیج که با حضور فرمانده سپاه کربلا و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا برگزار شد، به تعامل سپاه و فرمانداری ساری اشاره و اظهار کرد: هرجا کارها را به سپاه و بسیج سپرده شد کارها ختم به خیر شده و عملکرد درخشان سپاه و بسیج نیازمند رصد و پشتیبانی ندارد چراکه این قشر از جامعه به درستی و با نیت خدایی درصدد گره گشایی از مردم هستند.

 

فرماندار مرکز مازندران ضمن تشبیه اقدامات جهادی و خیرخواهانه بسیجیان و گروه های جهادی استان با دهه شصتف افزود: یاد دارم در زمان دفاع مقدس مردم بسیجی در سنگر پشتیبانی از جبهه برای آرامش خاطر رزمندگان، برای رزمندگان خانه احداث می کردند یا کارهای بهسازی و مرمت منازل آنها را انجام می دادند  معتقدم همان روحیه زمان جنگ تحمیلی امروز هم بین بسیجیان ساری و جاری است.

 

 

وی بیان کرد: اگر بنا داریم کشور را به سمت آبادانی و پیشرفت ببریم باید تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور پیاده سازی شود؛ بسیج در هر حوزه ورود پیدا کرد موفق بوده است.

 

 

رضایی با بیان اینکه بسیج یار دیرین انقلاب و مسئول صیانت از دستاوردهای انقلاب است، گفت: قدردان همت بسیج و سپاه درحوزه محرومیت زدایی هستیم.

کد خبر 1118582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha