مدیرکل جدید اوقاف استان تهران معرفی شد

سیدحسن میرکریمی از سوی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، به‌عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان تهران معرفی شد.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف،سیدحسن میرکریمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، به‌عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان تهران معرفی شد.


مدیرکل جدید اوقاف استان تهران معرفی شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، مراسم معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان تهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و هیئت همراه و رؤسای ادارت تابعه اوقاف استان تهران و اعضای ستادی صبح امروز یکشنبه، ۳۰ آبان ماه در سالن جلسات اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تقدیر از زحمات مجتبی عبداللهی، مدیرکل اسبق اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، سیدحسن میرکریمی را به عنوان مدیرکل جدید اداره‌کل اوقاف استان تهران معرفی کرد.

 

در این مراسم سیدحسن میرکریمی، مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه استان تهران گفت: مسئولیت جدید امانتی است از سوی واقفین که به دست ما رسیده، خدمت در امامزادگان و زیارتگاه‌ها در راستای نیت واقفان خیراندیش از اهمیت بالایی برخوردار است پس با یاری خدا تلاش خواهیم کرد در آینده شاهد اتفاقات خوب در حوزه وقف و اجرای نیات واقفین باشیم.

 

یادآور می‌شود، تا پیش از این مجتبی عبداللهی نزدیک به سه سال مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران را برعهده داشت.

کد خبر 1118586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha