بارش ۴۰ میلیمتری باران باعث ابگرفتگی معابر در دزفول شد

بامداد امروز با فعال شدن سامانه بارشی و بارش ۴۰ میلیمتری باران در سطح شهر دزفول، بسیاری از معابر این شهر دچار آبگرفتگی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، بامداد امروز (یکشنبه ۳۰ ۱ آبان) با فعال شدن سامانه بارشی و بارش ۴۰ میلیمتری باران در سطح شهر دزفول، بسیاری از معابر این شهر دچار آبگرفتگی شد.

 

معابر فرهنگشهر، کوی زیباشهر، کوی امام رضا، حوالی میدان مقاومت، حوالی میدان مادر و بسیاری از معابر دیگر دچار با فعال شدن سامانه بارشی بامداد امروز دچار آبگرفتگی شدید شد.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی از ۲۰ مورد عملیات نجات خودروهای گرفتار شده در آبکرفتگی و منازل خبر داد.

 

هواشناسی دزفول نیز میزان بارش این سامانه بارشی را در سطح دزفول ۴۰ میلیمتر و در شهر شهیون ۱۲ میلیمتر اعلام کرد.

 

«مصطفی اسماعیل سالم» نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: پس از باران شدید بامداد امروز ۷۶ مورد تماس با سامانه گویای آبفا منطقه دزفول مبنی بر انسداد جزئی فاضلاب خانگی برقرار شد.

 

مدیر آبفا منطقه دزفول افزود: طی این تماس ها تا ساعت ۱۲ ظهر امروز ۴۰ مورد گرفتگی توسط اکیپ های عملیاتی واحد فاضلاب رفع انسداد شد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شدت باران و گرفتگی معابر شهری که مربوط به فاضلاب های سطحی بود، آبفا منطقه دزفول نیز جهت خدمت به شهروندان ۶ مورد عملیات در کنار سایر ارگان های متولی حضور یافته و در این خصوص همکاری صورت گرفت تا این مشکل سریع تر برطرف شود.

 

کد خبر 1118603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha