سپاه ساری احداث ۱۱۲خانه محروم را متعهد شد

شریفی با بیان اینکه ۱۱۲مسکن محرومین را سپاه ساری متعهد احداث شده، گفت: به مناسبت چهل و دومین سالروز تاسیس بسیج مستضعفین تعداد ۹واحد از این تعداد به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ «سید ابراهیم شریفی» امروز(۳۰آبان) در آئین افتتاح یک واحد مسکونی خانه محروم در روستای سنگتراشان شهرستان ساری به مناسبت هفته بسیج که با حضور فرمانده سپاه کربلا و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه احداث تعداد ۱۱۲واحد مسکونی در سال 1400 برعهده سپاه ساری گذاشته شده، اظهارکرد: قریب به 4تا5ماه که از تعهد برای احداث این خانه های مددجویی می گذرد تا به امروز ۱۹واحد به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰مبلیون تومان احداث و آماده بهره برداری است.

 

 

فرمانده سپاه ساری ضمن تقدیر از اقدامات گروه های جهادی در راستای تحقق ماموریت های سپاه و بسیج در مرکز مازندران،‌افزود: یکی از گروه های جهادی برجسته سپاه ساری در سنگتراشان فعال است.

 

 

وی با بیان اینکه خیرین نقش برجسته  در انجام ماموریت های بسیج و سپاه دارند، گفت: تعداد ۹واحد از ۱۹واحد احداث شده  در هفته بسیج تحویل خانواده های محروم مرکز استان می شود.

 

 

شریفی با بیان اینکه نیروهای جهادی و بسیجی مایه دلگرمی سپاه در حوزه محرومیت زدایی هستند، یادآورشد: درکنار محرومیت زدایی در حوزه تهیه جهیزیه و تامین سبد کالا نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

 

 

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۳میلیارد تومان از محل خیرین جهیزیه و بسته معیشتی بین نیازمندان ساری توزیع شده، ‌افزود: امسال نیز از محل خیرین  و با حمایت های فرماندار ساری مبلغ ۱۸میلیارد تومان کمک مومنانه جمع آوری  و توزیع شد.

 

 

شریفی با بیان اینکه از ۱۱۲مسکن محرومین که سپاه ساری متعهد احداث شده تعداد ۸۰ مسکن  ویژه مدجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است،‌گفت: تاکنون این خانه های مددجوییاز 85تا90درصد و 40تا85درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 

کد خبر 1118604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha