بسیج سرمایه عظیم و تمام ناشدنی اسلام و ایران سرافراز است

حسنوند با بیان اينکه بسیج سرمایه عظیم و تمام ناشدنی اسلام و ایران سرافراز است که در بزنگاه‌های مختلف، بحران‌ها و شرایط سخت به یاری مردم می‌رود گفت: بسیج عصاره زیباترین تعالیم اسلامی و مدرسه‌ای است که ایثار، جهاد، برادری و وحدت در آن معنا می‌یابد.

«فریدون حسنوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج به عنوان بزرگترین تشکل مردمی و یک فهم عمیق و جوششی تاریخی محسوب می‌شود که با والاترین ارزش‌های اسلامی و انقلابی به وجود آمده و تبلور حقیقی ایثار، جهاد، تعاون و همبستگی است.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج عصاره زیباترین تعالیم اسلامی و مدرسه‌ای است که عشق، ایثار، جهاد، برادری و وحدت در آن معنا می‌یابد و جنبش عظیم ایمانی و اعتقادی در آن نمود پیدا می‌کند‌.

 

وی اذعان کرد: نقش ممتاز بسیج در دفاع از انقلاب مستضعفان جهان و حضور ایثارگر و جهادی بسیج در کنار مظلومان و ستم‌دیدگان، آن را به معنای واقعی کلمه بسیج مستضعفان معرفی می‌کند.

 

حسنوند تصریح کرد: نقش ممتاز و پررنگ بسیج در دفاغ مقدس که نمود آن موجب شگفتی جهانیان شد، مکتبی را به دنیا معرفی کرد که در آن عشق و ایثار به معنایی آسمانی و الهی نمایانگر می‌شود و نوجوانان سنگرهای دفاع مقدس را به بسیجیان مخلص و مجاهد مدافع حرم پیوند می‌دهد.

 

وی با بیان اينکه بسیج سرمایه عظیم و تمام ناشدنی اسلام و ایران سرافراز است که در بزنگاه‌های مختلف، بحران ها و شرایط سخت به یاری مردم می‌رود عنوان کرد: حضور پررنگ بسیج در زمان زلزله، سیل، مددرسانی به مناطق محروم، مبارزه با ویروس کرونا و کمک‌های مومنانه، نشان از ارزش بالا و اهمیت این نهاد انقلابی در کشورمان دارد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با گذشت چهار دهه از ظهور فرهنگ و تفکر بسیجی و پدیدار شدن بسیج مستعضعفان در سپهر میهن اسلامی، نقش آفرینی‌های بزرگ و سرنوشت ساز این نهاد مبارک و مردمی، امروز بیش از هر دورانی در کارکردها و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش داشته و با ترویج و تثبیت روحیه جهادی آن می‌توان از گذرگاه‌های سخت، جنگ اقتصادی و بحران های مختلف عبور کرد و به قله های رفیع پیشرفت، توسعه، خودکفایی و خودباوری مدنظر مقام معظم رهبری رسید.

 

کد خبر 1118608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha