اهدای کتاب در طرح"نذر کتاب" به مسجد امام حسین(ع)آستانه اشرفیه

دورائی با اشاره به اجرای طرح نذر کتاب در مسجد امام حسین(ع) استخر بیجار آستانه اشرفیه گفت: در قالب این طرح به همت خیرین و برخی از اعضای کانون رقیه خاتون(س)کتاب برای کتابخانه کانون خریداری شد.

« فاطمه دورائی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  با اشاره به همت کانون رقیه خاتون(س) در ترویج فرهنگ کتابخوانی و تشویق کودکان به این امر مهم اظهارداشت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، ویژه برنامه‌های مختلی در پاسداشت این ایام و تشویق کودکان به کتاب خواندن در کانون رقیه خاتون(س) اجرایی شد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری رقیه خاتون (س) مسجد امام حسین(ع) روستای استخربیجار آستانه اشرفیه اجرای طرح شنبه‌های کتاب را از جمله این طرح‌ها اعلام کرد و افزود: در این طرح در قالب طرح مدرسه و مسجد، کتاب‌هایی برای دانش آموزان پیش دبستانی معرفی و آنان را تشویق به مطالعه کردیم.

 

 

وی از تجلیل از اعضای کتابخوان کانون رقیه خاتون(س) خبرداد و بیان کرد: این مراسم در راستای تکریم از دانش‌آموزان پیش‌دبستانی در هفته کتاب و کتابخوانی اجرا شد که شعرخوانی و سرود دسته جمعی با موضوع کتاب از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

 

دورائی با اشاره به اجرای طرح " نذر کتاب" در کتابخانه کانون رقیه خاتون(س) مسجد امام حسین(ع) استخر بیجار اذعان کرد: این طرح به همت خیرین و برخی از اعضای کانون که در مسابقه کتابخوانی فهمای ۱۴۰۰ برنده شده بودند، اجرا و با جمع آوری مبالغی، کتاب برای کتابخانه کانون خریداری شد.

 

 

دورایی تکریم از مسئول کتابخانه و کتابدار کانون در این ایام را مورد اشاره قرار داد و اعلام کرد: غباروبی کتابخانه، معرفی کتاب و اهدای کارت عضویت به اعضای کانون رقیه خاتون(س) از دیگر اقدامات اجرایی در هفته کتاب و کتابخوانی بود.

 

کد خبر 1118612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha