راه‌اندازی سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد درمازندران

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه به منظور تسریع و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان سامانه امداد هوشمند و کارآمد در استان راه اندازی می شود، گفت: مددجویان می توانند با ثبت درخواست در سامانه امداد هوشمند به آدرسsoha.emdad.ir خدمت دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»  در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان رامسر  از همراهی و همکاری خبرنگاران و اصحاب رسانه  استان  در انتشار اخبار و عملکرد کمیته امداد مازندران تقدیر و اظهار کرد:  در کمک های مومنانه امسال با همکاری بسیجیان، خیران و مردم نوعدوست، موسسات خیریه یک میلیون و  ۸۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان  توزیع شد.

 

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران با تاکید براینکه مردم نوعدوست استان در راستای کمک به نیازمندان پیشگام هستند، افزود: در ماه رمضان اطعام مهدوی و در ماه محرم و صفر اطعام حسینی برگزار شد و ۱۷۰ هزار سبد غذایی(معیشتی) از ۳۰۰هزار تومان تا ۵۰۰هزار تومان بین نیازمندان سراسر دیار علویان توزیع شده است.

 

 

وی بیان کرد: در دهه آخر ماه صفر و در طرح ویژه نذرواره سردار سلیمانی نیز ۱۵ هزار سبد غذایی توزیع و هر روز از اربعین تا شهادت امام رضا (ع) ۲۰هزار پرس غذای گرم مجموعا ۱۹۰هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان  توزیع شد .

 

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد:مراکز نیکوکاری در شش ماهه نخست امسال ۱۰۰میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند و ۳۰ درصد غیر مددجو و ۷۰ درصد مددجو از این خدمات بهره مند شدند.

 

 

وی بیان کرد: مراکز نیکوکاری با آمایش محله همه ظرفیت ها را شناسایی و به نیازمندان کمک ارائه می دهند.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی خیران در راستای ساخت مسکن مددجویان گفت: در بخش مسکن مددجویی نمایندگان مجلس هم کمک ویژه ای داشتند که جای تقدیر دارد و۱۳۰۰واحدمسکن مددجویی در دست احداث است که با همکاری بسیج سازندگی ساخته می شود که۶۰درصد کار  در حال انجام است و امیدواریم تا پایان شش ماهه اول سال آینده این واحدها به خانواده های تحت حمایت تحویل داده شود.

 

 

وی یادآورشد: ۲۵۰۰مددجوی فاقد مسکن داریم و هزار نفر مددجو  دارای زمین برای ساخت و ۱۵۰۰نفر مددجو هم فاقد زمین هستند که در تلاشیم که با کمک خیران زمین برای ساخت مسکن این افراد تهیه شود.


 

 

حجت الاسلام عالیشاه در مورد امداد هوشمند و کارآمد گفت: به منظور تسریع و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان سامانه امداد هوشمند و کارآمد در استان راه اندازی می شود.

 

 

 

وی اضافه کرد: مددجویان می توانند از طریق آدرس  soha.emdad.ir وارد سامانه امداد هوشمند شده و نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات اقدام کنند.

 

 

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: طرح پایش اطلاعات مددجویان از ششم آذر ماه آغاز می شود و ضرورت ثبت اطلاعات پایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد شامل کد ملی، کدپستی و شماره موبایل سرپرست خانوار است.

 

 

 

کد خبر 1118655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha