پایگاه های مقاومت با دستان خالی اما اقدامات ثمربخش باعث امیدواری در محلات هستند

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یک پایگاه مقاومت با دست خالی در یک منطقه کوچک با ایجاد چند اشتغال، چندین نفر را از ناامیدی نجات می دهد و جلوی از هم پاشیدگی خانواده تعدادی خانواده را می گیرد که این نشان اراده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ محمدعلی نظری، شامگاه یکشنبه(30 آبان) در آیین گشایش نمایشگاه و جشنواره انتخاب پایگاه اسوه که در حسینیه ثارالله استان و با حضور نواحی بسیج شهرستان های استان و به همت معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله استان انجام شد؛ مطالبی بیان کرد.

 

 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یک پایگاه مقاومت با دست خالی در یک منطقه کوچک با ایجاد چند اشتغال، چندین نفر را از ناامیدی نجات می دهد و جلوی از هم پاشیدگی خانواده تعدادی خانواده را می گیرد که این نشان اراده است.

 

 

وی به رویکرد بسیج در ایجاد محله اسلامی حسب فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و منظور از محله اسلامی را محله ای دانست که بیکار نداشته باشد؛ فقیر و معتاد و بیسواد در آن نباشد و هر بزه و مشکل اجتماعی دیگری نداشته باشد.

 

 

سرهنگ نظری با تأکید بر اینکه امروز وقت کار است و بیشترین کاری که به مردم می چسبد آن است که بار {غم} از روی دل آنان به لحاظ اقتصادی برداشته شود؛ اظهار کرد: شاید آن بسیجی که این خدمات را در محله می دهد خود از کمترین نظامات اقتصادی برخوردار باشد اما این ازخودگذشتگی را برای دیگران نشان می دهد.

 

 

 

در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار مجید سعادت، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله استان کرمان هم با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا دوم آذرماه جاری هر روز از ساعت ۸ تا ۱۸ پذیرای عموم است؛ افزود: تعداد 30 پایگاه از شهرستان های سراسر استان عملکرد بسیج در عرصه های 22 گانه ای که بسیجیان در محلات فعالیت می کند را به نمایش می گذارد.

 

 

 

وی ادامه داد: با این نمایشگاه رقابتی ایجاد می شود تا سایر پایگاه ها نیز الگوبرداری و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و هدف بسیج در محلات کمک به رشد آن محله است به نحوی که به تعالی معنوی برسد و محله های اسلامی را ایجاد کنند.

 

 

سرهنگ سعادت با افزودن این مطلب که پایگاه ها در دو هزار و 200 محله در اقصی نقاط استان در زمینه های خدمات رسانی، اقتصادی مقاومتی، ورزشی، امنیتی، علمی و پژوهشی و... فعالیت می کنند و هدف اصلی خدمت به مردم و جامعه است تا اگر در جایی دستگاهی نتوانسته کار کند، بسیج جوانمردانه وارد شود و کار کند.

 

 

وی اعلام کرد: یک هزار و 400 گروه جهادی جغرافیا محور یعنی از محله خود به منطقه دیگری برای فعالیت های محرومیت زدایی مهاجرت کرده؛ در استان وجود دارد و 400 گروه سرود و تئاتر و... در عرصه های مختلف فرهنگی کار می کنند و اینها باعث امیدواری به آینده است.

کد خبر 1118705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha