اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه در بشرویه طی هفته بسیج

سرهنگ حسنی گفت: طی هفته بسیج ۳۰۰ عنوان برنامه مختلف از جمله اجرای رزمایش کمک های مومنانه، برگزاری همایش «بسیج زمینه ساز ظهور»، همایش «عمارهای بسیج» و «یادواره لاله های سرخ» و رزمایش «اقتدار بسیج» در بشرویه برگزار می شود.

سرهنگ «مهدی حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: بسیج در ۵ آذر سال ۵۸ یعنی 9 ماه قبل از آغاز جنگ تحمیلی تشکیل شد و این آینده نگری معمار کبیر انقلاب را می رساند و هرچه می گذرد به افتخار آفرینی بسیج که از بدنه مردم تشکیل شده بیشتر پی می بریم‌.

 

فرمانده سپاه بشرویه به عملکرد این حوزه در بشرویه اشاره کرد و گفت: بسیج در قالب گروه های مختلفی از جمله بسیج دانش آموزی، بسیج قشری شامل کانون مداحان، جامعه پزشکی، فرهنگیان و غیره مشغول به خدمت رسانی به مردم است.

 

وی با بیان اینکه «بسیج پاره تن مردم است» به عنوان شعار هفته بسیج امسال در نظر گرفته شده است، گفت: طی هفته بسیج ۳۰۰ عنوان برنامه مختلف در شهرستان بشرویه برگزار خواهد شد.

 

سرهنگ حسنی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی این شهرستان طی هفته بسیج عنوان کرد: طی هفته بسیج در بشرویه در قالب ۴۲ گروه جهادی خدمت رسانی به مردم که همیشه شعار بسیج بوده را انجام می دهیم.

 

فرمانده سپاه بشرویه به مهم ترین برنامه های هفته بسیج در بشرویه اشاره کرد و افزود: نواختن زنگ بسیج در مدارس، اجرای رزمایش کمک های مومنانه، برگزاری همایش «بسیج زمینه ساز ظهور»، همایش «عمارهای بسیج» و «یادواره لاله های سرخ» و رزمایش «اقتدار بسیج» از مهم ترین برنامه های هفته بسیج در بشرویه است.

 

وی در پایان بیان کرد: طی این هفته نمایشگاه «طریق القدس» نیز در بشرویه افتتاح می شود و تعدادی از پروژه های عمرانی با همکاری بسیج در بخش های مختلف این شهرستان افتتاح خواهد شد.

کد خبر 1118728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha