استقبال از خانواده شهید «اصغر رستمی شاپورآبادی» در زیرکوه

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس زیرکوه گفت: روز چهارشنبه ۳ آذر مردم شهرستان زیرکوه میزبان خانواده شهید «اصغر رستمی شاپورآبادی» یکی از شهدای گمنامی که تازه هویت آنان شناسایی شده است خواهند بود.

«محمدعلی پردلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هویت یکی از پنج تن از شهدای عزیز مدفون در گلزار شهدای شهر حاجی آباد مشخص شده است.

 

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس زیرکوه در ادامه بیان کرد: شهید «اصغر رستمی شاپورآبادی» از شهدای ارتش اهل شاپور آباد اصفهان حدود 22سال سن دارد که سال 85 به عنوان شهید گمنام در شهرستان زیرکوه به خاک سپرده شده است.

 

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته روز چهارشنبه 3 آذر مردم قدرشناس زیرکوه میزبان خانواده گرانقدر این شهید عزیز خواهند بود، افزود: مردم این شهرستان در سال 85 مراسم باشکوهی جهت تدفین این شهید عزیز برگزار کردند.

 

پردلی ادامه داد: مردم ولایی شهرستان زیرکوه به خصوص شهر حاجی آباد در این 15 سال میزبان خوبی برای شهدای گمنام بودند و افتخار ما این است که بتوانیم با استعانت از روح مطهر این عزیزان و معنویت شهدا مروج فرهنگ ایثار، شهادت ودفاع از انقلاب کشور عزیزمان باشیم.

 

مسئول حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس زیرکوه گفت: از همه دستگاه های اجرایی شهرستان درخواست داریم تا نهایت همکاری را با مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان که مسئولیت هماهنگی امور به آنان واگذار شده است را داشته باشند.

کد خبر 1118731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha