امروز دشمن به دنبال تغییر ساختار جامعه ما است

سردار باقری گفت: امروز دیگر جنگ سخت تمام شده و دشمن با جنگ نرم به دنبال این است تا افکار جوانان را به سمتی که خودش می‌خواهد هدایت کند و پس از تغییر افکار و رفتار آنها، ساختار جامعه را تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار نعمت‌الله باقری» شامگاه (یکشنبه ۳۰ آبان) در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان اندیمشک، با بیان اينکه ورزشکاران باید به امام علی (ع) اقتدا کنند اظهار کرد: در ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، معنویت و همچنین ذکر و عبادت قابل مشاهده است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان افزود: هر آنچه که ما امروز داریم از شهدا داریم چرا که شهدا هر آنچه داشتند برای ما گذاشتند و به همین دليل، مدیون آنها هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمود بسیج شجره طیبه است اذعان کرد: مجموعه بسیج در طول ۴۲ سال اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و از ابتدای تأسیس تاکنون در حوزه‌ها و بحران‌های مختلف پای کار بوده است.

 

سردار باقری تصریح کرد: مجموعه بسیج در صحنه‌های مختلف برای خدمت و کمک به مردم پای کار می‌آید که این کارکرد و خدمت‌رسانی بسیج، موجب شده تا دشمنان به تخریب آن بپردازند.

 

وی تشکیل مجموعه بسیج را نوآوری امام راحل دانست و عنوان کرد: ما بیش از پنج هزار شهید ورزشکار داریم که بیش از ۳۰۰ نفر از آنها قهرمانان بودند و ماندگاری کشور را با مدال‌آوری خود جابه‌جا کردند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اينکه بیشترین کسانی که جوانان از آنها الگو می‌گیرند، ورزشکاران هستند بيان کرد: ورزشکاران الگوهای جامعه هستند که باید به مسئله تواضع و فروتنی توجه داشته باشند.

 

وی ادامه داد: امروز دیگر جنگ سخت تمام شده و دشمن با جنگ نرم به دنبال این است تا افکار جوانان را به سمتی که خودش می‌خواهد هدایت کند و پس از تغییر افکار و رفتار آنها، ساختار جامعه را تغییر دهد.

 

«احسان کریم‌پور» نیز ضمن اشاره به نقش و اهمیت مجموعه بسیج اضافه کرد: امروز اگر انقلاب و اسلام ما کماکان پابرجا و استوار مانده، به لطف وجود مجموعه بسیج و نیروهای مردمی آن است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک خاطر نشان کرد: مجموعه بسیج در صحنه‌های مختلف به یاری مردم می‌رود و به عنوان الگو و نمادی برای کشورهای مختلف تبدیل شده است.

 

کد خبر 1118751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha