سهم لرستان از مسکن ملی مطالبه شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به سه تفاهم نامه طرح «نهضت ملی مسکن»، گفت: مسئولان سهم استان را از این سه توافق نامه مطالبه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به موضوع انعقاد سه تفاهم نامه طرح «نهضت ملی مسکن» و ساخت مسکن از سوی رئیس بنیاد مستضعفان با وزیر راه و شهرسازی، اظهارداشت: باید به سرعت مدیران دستگاه‌های مربوطه ما در استان لرستان، سهم استان را از این سه توافق نامه مطالبه کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان توافق نامه اول اعلام شده که ۵۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح«نهضت ملی مسکن» در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر برای افراد و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که دو معلول و بیشتر دارند، ساخته شود عنوان کرد: بنیاد مستضعفان ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به این خانواده‌ها پرداخت می‌کند، علاوه بر این در تأمین سیمان و سایر مصالح نیز کمک خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در این راستا بنیاد مستضعفان دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد کرد، افزود: بنا براین دستگاه‌های مربوطه استان به سرعت باید این امر را پیگیری کنند، پیگیری این امر باید استمرار داشته باشد.

 

وی بیان داشت: در توافق نامه دوم نیز احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی از سوی شرکت‌های پیمانکار با بنیاد مستضعفان قرار داد منعقد شده است، احداث این واحدها نیز قرار است از هفته آینده شروع شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در تفاهم نامه سوم نیز ۹۰۰ هکتار زمین در ۳۱ قطعه به طور رایگان در اختیار طرح «نهضت ملی مسکن» در نظر گرفته شده تا برای احداث مسکن محرومان در نظر گرفته شود.

 

کد خبر 1118754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha