برگزیدگان سی و دومین جشنواره تئاتر کردستان تجلیل شدند

رگزیدگان سی و دومین جشنواره تئاتر کردستان با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان کردستانی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سی و دومین جشنواره تئاتر کردستان با اجرای یازده اثر از ۲۷ آبان در سنندج آغاز و سی‌ام آبان نیز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

 

در این دوره از جشنواره هیات داوران متشکل از ناصح کامگاری، رفیق نصرتی، یوسف باپیری از اساتید و هنرمندان برجسته حوزه تئاتر پس از ارزیابی‌های آثار اجرا شده برگزیدگان جشنواره را در بخش‌های مختلف معرفی کردند.

 

در بخش موسیقی، نمایش قصه مردی که لب نداشت اثر زانیار اصلانی از سنندج برگزیده شد.

 

در بخش طراحی لباس، کامران جباری و یاسر هاشم‌زاده برای نمایش سالخوردگی از بیجار و شعیب مکتبداری  برای نمایش نایی نایی از سنندج تجلیل شدند.

 

در بخش بازیگران زن، سرور خوش اقبال برای بازی در نمایش نابی نایی از سنندج شایسته تقدیر و دنیا هاشمی برای بازی در نمایش سالخوردگی برگزیده شد.

 

در بخش بازیگران مرد، حسن ترقی برای بازی در نمایش تنهایی از سنندج شایسته تقدیر شناخته شد و کامران جباری برای بازی در نمایش سالخوردگی از بیجار برگزیده شد.

 

در بخش نویسندگی، زانیار اصلانی برای نمایش مردی که لب نداشت شایسته تقدیر شناخته شد و باقر سروش برای نمایش سالخوردگی و سیاوش جدیدی و عمران مرادی برای نمایش شانتاژ به طور مشترک برگزیده این بخش شدند.

 

 

در بخش کارگردانی نیز سیاوش جدیدی و همران مرادی برای کارگردانی نمایش شانتاژ و یاس. هاشم‌زاده و کامران جباری  هم برای نمایش سالخوردگی شایسته تقدیر معرفی شدند.

 

همچنین در این آئین با رای داوران دو نمایش سالخوردگی از بیجار و شانتاژ از سنندج برای معرفی به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر انتخاب شدند.

 

 

کد خبر 1118760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha