بزرگترین و جامع ترین ویژگی حاج قاسم روحیه و فرهنگ بسیجی بود

حاجی صادقی از حاج قاسم به عنوان الگوی بسیجیان عالم اسلام یاد کرد و گفت: بزرگترین ویژگی شهید سلیمانی که همه ویژگی ها در آن جمع بود فرهنگ و روحیه بسیجی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، در ساعات اولیه صبح دوشنبه(اول آذر) در حاشیه زیارت شهید سلیمانی با گرامیداشت هفته بسیج؛ از حاج قاسم به عنوان الگوی بسیجیان عالم اسلام یاد کرد و گفت: بزرگترین ویژگی شهید سلیمانی که همه ویژگی ها در آن جمع بود فرهنگ و روحیه بسیجی بود.

 

 



نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: او با این فرهنگ توانست از یک جوان ساده روستایی به سرداری تبدیل شود که عالم را تسخیر کند و دشمن به غضب و ستوه بیاورد و عالم اسلام و مسلمانان را امیدوار و به میدان مبارزه دعوت کند.

 

 



وی با اشاره به اینکه حاج قاسم از میان همه عناوینی که برای او گفته می شود اما خود به " سرباز ولایت" افتخار می کرد؛ افزود: امروز هم کلید نجات و رهایی از همه مشکلات، فرمانبرداری مطلق مانند حاج قاسم از ولایت است.

 



حاجی صادقی ادامه داد: همانگونه که در وصیت نامه حاج قاسم هم آمده و در حیات و همه زندگی او آنچه محور بود، فرمانبرداری مطلق از ولایت بود.

 

 

 


وی تصریح کرد: ما اطاعت از ولایت را اطاعت از یک شخص نمی دانیم بلکه اطاعت از حکم الله می دانیم و حاج قاسم نه فقط در حیات خود که با شهادت خود بزرگترین خدمت را به اسلام کرد و این یعنی کسانی که حسینی شدند، زندگی و رفتن آنان نیز حسینی می شود.  

کد خبر 1118768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha