فهما جریان ساز تبیین و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

مقدم با اشاره به اهمیت فهما به عنوان بستر جریان سازی تبیین و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: طرح شنبه های با کتاب از جمله طرح های فرهنگی و ارزشی در قالب طرح ملی فهما است که هر هفته با معرفی کتاب در حوزه های مختلف فرهنگی و آموزشی برپا می شود.

« ناصر مقدم» در جریان طرح ستاد فهما سال ۱۴۰۰ و برپایی جشنواره ملی کتاب بچه های مسجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد بستری از رشد و پویایی جامعه به منظور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اهمیت جایگاه فهما و ثبت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد افزود: فهما جریان ساز تبیین و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

وی ادامه داد: جشنواره کتاب بچه های مسجد زمینه تحقق جامعه ارزشی است، هیأت امناء مسجد و کارگزاران آن با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در حوزه کتاب و کتابخوانی پیشگام باشند. 

 

وی اظهار کرد: طرح های ارائه شده در قالب فهما زمینه ساز جریان فرهنگی و هنری در سطح جامعه است، برنامه های خوبی در جهت پیشرفت جامعه در حوزه فرهنگ کتابخوانی صورت گرفته است. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: طرح شنبه های با کتاب از جمله طرح های فرهنگی و ارزشی در قالب طرح ملی فهما است که هر هفته با معرفی کتاب در حوزه های مختلف فرهنگی و آموزشی برپا می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1118771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha