برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به همت کانون «شهید مطهری» جهرم

رحمانیان از اجرای همایش پیاده روی خانوادگی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «شهید مطهری» در جهرم خبر داد.

«روح الله رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تندرستی، نشاط و سلامتی همراه با معنویت رکن اصلی یک زندگی خوب به شمار می رود که افراد را به سعادت دنیوی و اخروی رهنمون می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید استاد مطهری» جهرم افزود: از این رو تلاش برای تحقق این امور توجه و تاکید بر امر سلامت و معنویت را می طلبد که باید به عنوان اولویت های زندگی افراد جامعه مد نظر قرار بگیرد.

 

وی با اشاره به اهمیت ورزش و سلامتی در دستورات دین مبین اسلام، عنوان کرد: تاکید بزرگان دین بر سلامتی و توجه آنها به ورزش سبب شده تا کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان متولی امر فرهنگ و معنویت، در کنار فعالیت های فرهنگی و دینی خود، برنامه های ورزشی را در دستور و اولویت کارشان قرار دهند.

 

رحمانیان، پیاده روی را از جمله ورزش های مفرح و کم هزینه که موجبات سلامتی آحاد جامعه را به همراه دارد یاد کرد و گفت: کانون فرهنگی و هنری «شهید استاد مطهری» فعالیت های مختلف ورزشی را در طول سال برنامه ریزی کرده که همزمان با هفته بسیج نیز همایش پیاده روی خانوادگی را در دستور کار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه ویژه سایر شهروندان و خانواده ها است، عنوان کرد: همزمان با روز بسیج در پنجم آذرماه، برنامه پیاده روی خانوادگی از ساعت هفت صبح روز جمعه برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی وهنری «شهید استاد مطهری» جهرم به مسیر این برنامه پیاده روی اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه از میدان «شهید چمران» آغاز و تا آستان مطهر امامزاده «فضل بن موسی (ع)» ادمه پیدا می کند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه به شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی به قید قرعه جوایز اهدا می شود از خانواده های جهرمی برای حضور در این برنامه دعوت کرد.

 

کد خبر 1118777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha