بسیج باید حالت پیش‌روندگی و پیش‌برندگی داشته باشد

قاسمی با بیان اینکه بسیج باید حالت پیش‌روندگی و پیش‌برندگی داشته باشد، گفت: ذخیره اجتماعی و استراژیک نیروی انسانی کشور بسیج است و باید این سرمایه مفید بکار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» امروز (۱ آذر) در مراسم آزادسازی ۱۱۰زندانی معسر جرائم غیرعمد که به مناسبت هفته بسیج در سالن ولایت مجتمع غدیر برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص بسیج مستضعفین بهترین واژه ها را امام خمینی(ره) دارند که می داند چه مجموعه خدمتگزاری را تشکیل داده است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیج، قدرت نرم جمهوری اسلامی است، افزود: هر کجا انقلاب اسلامی با مشکل و موانعی مواجه شود با قدرت بسیج مردمی قابل حل است.

 

وی با بیان اینکه ابرقدرت معنوی امروز نیروهای مسلح بسیج است، ادامه داد: امام راحل فرمودند: «بسيج لشکر مخلص خداست كه دفتر تشكل آن را همه مجاهدان از اولين تا آخرين امضاء نموده اند» و به دلیل اینکه عملکرد بسیجیان با اخلاص و بدون هیچ چشم داشتی است انرژی معنویت بالایی دارند.

 

سردار قاسمی با تأکید بر اینکه بسیج باید حالت پیش‌روندگی و پیش‌برندگی داشته باشد، عنوان کرد: نهادها و وزارتخانه ها باید بسیج شوند و مأموریت ها را دنبال کنند و هر جایی مشکل بود بسیج سازمانی هر دستگاهی این مأموریت را دنبال کنند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بسیج متصل به قدرت پایان ناپذیر مردم است، تصریح کرد: ذخیره اجتماعی و استراژیک نیروی انسانی کشور بسیج است و باید این سرمایه مفید بکار گرفته شود.

 

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) در یک کلام می گفت این قرن، «قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران» است.

 

سردار قاسمی با اشاره به اینکه بسیج پاره تن مردم است، گفت: بسیج در همین بحث آزادسازی زندانیان معسر و جرائم غیرعمد می خواهد این حرکت خداپسندانه را سرعت و گسترش دهد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه سند چشم انداز ۱۰ ساله بسیج در حال تدوین است، افزود: اجرای این سند فصل جدیدی در عرصه خدمت بسیج به مردم و انقلاب خواهد گشود.

 

 

کد خبر 1118817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha