هم افزایی بسیج و کانون های مساجد برکات فرهنگی مهمی در جامعه ایجاد می کند

بیکی گفت: هم افزایی نهاد مقدس بسیج و کانون های مساجد می تواند ثمرات فرهنگی با برکتی را برای مردم به همراه داشته باشد.

«مهدی بیکی» همزمان با هفته بسیج به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: حقیقتا طراحی مدل بسیج نشان از هوش سیاسی و نبوغ مدیریتی امام راحل بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: وقتی که نگاه به گذشته می کنیم و حوادث اول انقلاب تا کنون را مرور می کنیم، می بینیم که نقش بسیج یک نقش حیاتی و محوری است.

 

وی ادامه داد: اگر این شجره طیبه نبود، این انقلاب تا پای کودتا و سقوط پیش رفته بود.

 

بیکی اظهارداشت: طراحی و نقشه های مداوم شوم دشمنان این انقلاب می طلبد که یک نهاد زنده و پویا و بیدار، دائما حرکات و افکار دشمنان را رصد کند تا مبادا آسیبی به این انقلاب برسد، و خوشبختانه این نقش حیاتی را بسیج خوب ایفا کرده است.

 

وی گفت: همکاری و همدلی با این نهاد انقلابی یکی از افتخاراتی است که همواره مورد تاکید مدیران و سیاستگذاران کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این باره که می فرمایند: «با همکاری بسیج به کانون های فرهنگی و هنری مساجد بروید و پذیرای جوان باشید» نشان از نقش راهبردی بسیج در فعالیت های فرهنگی است.

 

وی افزود: یکی از خصوصیات مهم و خوب بسیج که باعث ماندگاری آن شده و توانسته است در سیاست های خودش خوب عمل کند، مردمی بودن آن است.

 

بیکی گفت: بسیج هیچ گاه از مردم فاصله نگرفته و توانسته است پویا و زنده به حیات خودش ادامه دهد.

 

وی ادامه داد: این خصوصیت یک وجه مشترک بسیار مهمی بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد و بسیج است که می تواند برنامه ریزی های فرهنگی در جوار مساجد موثر باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: هم افزایی این دو نهاد مقدس مسجدی می تواند ثمرات فرهنگی با برکتی را برای مردم به همراه داشته باشد.

کد خبر 1118822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha