۳ میلیون سهم در تالار بورس خراسان جنوبی داد و ستد شد

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی گفت: طی آبان ماه امسال سه میلیون و ۲۲۰ هزار و ۸۳۷ سهم به ارزش۱۱۵میلیارد ریال در تالار بورس استان مورد داد وستد قرار گرفت که نسبت به مهرماه ۷ درصد رشد داشته است.

«سعید هریوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: طی آبان ماه امسال سه میلیون و ۲۲۰ هزار و ۸۳۷ سهم به ارزش 115 میلیارد ریال در تالار بورس استان مورد داد و ستد قرار گرفت که نسبت به مهرماه 7 درصد رشد داشته است.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای سال تا پایان آبان ماه به عدد 1120 میلیارد ریال رسیده است و از مجموع معاملات32 درصد آن مربوط به خرید سهام  و 68 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

 

وی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی گفت: طی 8 ماه نخست امسال  ۲هزار و ۱۵۱ نفر ساعت کلاس آموزشی به صورت مجازی و رایگان در تالار بورس خراسان جنوبی برگزار شده است. 

 

هریوندی با بیان اينكه طی آبان ماه  شاخص کل ۴۹هزار و ۴۲۲ واحد کاهش داشته است، گفت: آمارها نشان می دهند که در 7 ماه ابتدای سال جاری  مجموعا ۸هزار و سه نفر در سامانه سجام از خراسان جنوبی ثبت نام کرده اند.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: توصیه می شود سرمایه گذارن قبل از ورود به بازار سرمایه شناخت کافی نسبت به بورس، قوانین و مقررات آن و ابزارهای متنوع قابل معامله در آن (با سطوح متفاوت ریسک) کسب نمایند چرا که در بازار سرمایه ابزارهای متنوعی با سطوح متفاوت ریسک (ریسک بالا تا بدون ریسک) وجود دارد و افراد با توجه به میزان آشنایی با بازارو سطح ریسک مورد قبولشان می توانند از این ابزارها خریداری نمایند.

کد خبر 1118836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha