بسیج ، فرزند  صالح معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است

جاسمی ، گفت: بدون شک بسیج ، فرزند عزیز و صالح معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شاگرد خلف ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است .

سید قاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: تعریف هویت بسیج و بسیجی، تعمق و تدبر در فهم آن، یکی از ضروری‌ترین نیازها و وظایف امروز نسل امروز بسیج در دهه‌ی چهارم انقلاب اسلامی است که بدون توجه به آن بسیج در معرض تهدید خطرها و آفات جدی قرار خواهد گرفت. 
 

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم، افزود: حیثیت امروز نظام، تا حد زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است، حتی تصاحب قدرت جهانی اسلامی با بسیج همه جانبه و فراگیر در جهان میسر خواهد بود.

 

 

وی بابیان اینکه در اندیشه امام(ره) بسيج نهادي است اجتماعي با ابعاد متعدد،خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم مفهوم بسیج و بسیجی را در ادبیات انقلاب اسلامی جستجو کنیم، چاره ای جز بیان مراد حضرت امام (ره) از بسیج و بسیجی نداریم. 

 

 

جاسمی تصریح کرد: بسیج نهادي است وسيع و پاسخگوي نيازهاي اساسي و حياتي جامعه و با اجزاي ديگر نظام، چنان هماهنگي و پيوند دارد که انفصال آن جز با انحلال جامعه اسلامي متصور نيست.

 

 

وی با اشاره به اینکه کار مجموعه بسیج تمدن سازی است ، گفت: کار بسیج جزو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محسوب می شود و حل مشکلات مردم و کمک به اقشار ضعیف یکی از دستاوردهای بسیج و اولویت های است.

 

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم  اظهار کرد: بسیج مدرسه عشق است و هرکسی که وارد بسیج می‌شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام خدمت کند.

 

 


 

کد خبر 1118850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha