اجرای ۸۷عنوان برنامه در هفته بسیج/برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی بسیج به هفته دوم آذر موکول شد

هراسانی با بیان اینکه بخش پایانی پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی بسیج به هفته دوم آذر موکول شد، گفت: هفتم، هشتم و نهم آذر ماه ۱۱گروه‌ نمایشی در سرخ رود به روی صحنه می روند.

«حمیدرضا هراسانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،‌ با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: نشست یا شب شعر با حضور شعرا برای ۱۹ شهرستان تدارک دیده شد، در شهرستان های درجه ۱و۲ عصر شعر و شهرهای درجه ۲ و ۳ حداقل یک شب شعر در مجموع ۲۳ عصر و شب شعر برگزار خواهد شد.

 

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران افزود: برای شهرستان‌ها اجرای تئاتر خیابانی با موضوع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی دفاع مقدس در میادین پررفت و آمد، اجرای پاتوقی سرود و جشنواره شهرستانی سرود برای همه کانون‌ها تدارک دیدیم تا سرودهای برتر را برای جشنواره معرفی کنند.

 

 

هراسانی تصریح کرد: ایجاد نمایشگاه عکس، پوستر تجسمی، دستاوردهای بسیجیان هنرمند در شهرستان‌ها را در دستور کار داریم تا همه شهرستان‌ها یک نمایشگاه کوچک‌ تدارک ببینند، اردوی درون‌شهری با حضور انجمن‌های هنری و اعضای شورای کانون و مسئولان با توجه به نیاز جامعه و محلات و پایگاه‌ها خواهیم داشت.

 

 

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران، حضور هنرمندان در گلراز شهدای هنرمند و اجرای برنامه‌های هنری در مساجد شهرستان تدارک دیده شد که همه کانون‌ها ملزم به اجرای آن هستند که در هفتم و هشتم و نهم آذر ماه صورت می‌گیرد.

 

 

هراسانی عنوان کرد: نشست‌های شعری باید در حوزه‌های بسیج، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت و آیینی برگزار شود، به‌طور کل این سازمان در هفته بسیج ۸۷ برنامه را تدارک دیده است.

 

 

وی گفت: بخش پایانی پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی بسیج را به هفته دوم موکول کردیم تا در هفته اول با برنامه‌های هفته بسیج تداخل پیدا نکند، در هفتم، نهم و هشتم آذر ماه در سرخ رود اجرای جشنواره پایانی تئاتر خیابانی را با حضور ۱۱گروه‌ نمایشی در چند مکان شهر داریم.

 

 

هراسانی با بیان اینکه گروه های نمایشی در پارک پردیس، پارک لاله و سه شنبه بازار اجرای خیابانی خواهند داشت، افزود: نمایش های عتیقه از قائم شهر، سوختن در آب، غرق شدن در آتش از نور، تقصیر  از ساری، معبر از قائم شهر، مرثیه ای برای کرونا از ساری، داستایوفسکی در عالم خلسه از ایزدشهر  روز یکشنبه ۷آذر ماه اجرا می شوند.

 

 

وی با بیان اینکه نمایش های عروس از ساری، یک تن از رامسر، شبی در انتظار انار از ساری، پر پرواز  از آمل، من هزار و یک شب زنده ام از نور روز دوشنبه هشتم آذر ماه به اجرا در خواهند آمد، گفت: نمایش های تقصیر از ساری، عتیقه از قائم شهر نیز ۹آذر ماه در سه شنبه بازار  اجرا می شوند.

 

 

هراسانی یادآورشد: آئیین اختتامیه این جشنواره روز سه شنبه ۹آذر ماه جاری ساعت ۱۵-۱۷در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1118893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha