ارتباط پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد باید تقویت شود

سردار باقری با بیان اينکه ارتباط پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد باید تقویت شود گفت: ما باید توجه ویژه‌ای به مساجد داشته باشیم و اجازه ندهیم این مراکز خالی بمانند.

«سردار نعمت‌الله باقری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج، یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های بسیجیان است و فرصتی محسوب‌ می‌شود تا فعالیت‌های بسیجیان در جهت رفع مشکلات مردم و کمک به مردم و دولت را به تصویر بکشانیم.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اينکه مجموعه بسیج متعلق به یک قشر، زمان و مکان خاصی نیست افزود: بیش پنج هزار نفر از شهدای هشت سال دفاع مقدس ما، شهدای ورزشکار بودند که شهرستان اندیمشک هم بیش از ۵۰ شهید ورزشکار دارد.

 

وی به موضوع نقش‌آفرینی و رشادت‌های شهدای والامقام کشورمان پرداخت و اذعان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا، کمتر از شهادت نیست.

 

سردار باقری با اشاره به اینکه شهدا و رزمندگان از پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد، روانه جبهه‌های نبرد شدند تصریح کرد: مساجد از زمان پیامبر اکرم (ص) و در دفاع مقدس، محل سازماندهی نیروها و رزمندگان بودند و امروز در بحران‌ها نیز به همین شکل است.

 

وی با بیان اينکه ارتباط پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد باید تقویت شود خاطر نشان کرد: ما باید توجه ویژه‌ای به مساجد داشته باشیم و اجازه ندهیم این مراکز خالی بمانند.

کد خبر 1118896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha