مسئولان صدا کارآفرینان را بشنوند/ تقویت رویدادها برای توسعه کارآفرینی

رحیمی با اشاره به فعالیت کارآفرینان در مناطق مختلف گفت: مسئولان صدا کارآفرینان جوان و دغدغه ها و نیازهای آنان را بشنوند.

«فرهاد رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به توسعه کارآفرینی در استان و ظرفیت های فعال و مهم توسعه اقتصادی و اجتماعی این عرصه اظهارداشت: کارآفرینی در حوزه اقتصادی و اجتماعی در بین نسل های جوان اهمیت و جایگاه یافته و گرایش به این عرصه افزایش یافته و بسیاری برای رفع یک چالش، ایده کارگشا داشته اند و توانسته موانع را بردارد.

 

دبیرکانون کارآفرینی اصفهان افزود: این قشر مشکلات و موانعی هم در پیش راه دارند که مسئولان صدا کارآفرینان جوان و دغدغه ها و نیازهای آنان را بشنوند.

 

وی به افزایش همکاری های نهادهای متولی نیز اشاره کرد و گفت: همسو با توسعه کارآفرینی شاهد افزایش همکاری های مسئولان بوده ایم و تشکل های کارآفرینی مثل کانون هم در ایجاد هم افزایی و رفع نیازهای این حوزه فعال شده است.

 

رحیمی اضافه کرد: تشکیلات کانون کارآفرینی به گونه ای ترسیم شده که استاندار اصفهان در راس مدیریت این تشکل قرار گرفته و علاوه بر عضویت فعالان این حوزه در هیات مدیره تعدادی از مسئولان اداری هم عضو هستند که در تسهیل شرایط و همکاری در رفع مشکلات مهم است.

 

*تقویت رویدادها برای توسعه کارآفرینی

 

وی به اهمیت کارآفرینی و ابعاد توسعه ای آن اشاره کرد و اظهارداشت: رویدادها و مناسبت ها فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کارآفرینی و نهادینه سازیبه شمار می رود که هفته جهانی، هفته ملی و برنامه های آن در همین راستا است.

دبیرکانون کارآفرینی اصفهان ادامه داد: تقویت برنامه ها و فعالیت های این دوران باعث شده که این فرهنگ بیش از گذشته گسترش یابد و فرصت های زیادی را ایجاد کند و گرایش به این جریان برای حل معضلات اقتصادی، مدیریتی و اجتماعی افزایش یافته است.

وی در خصوص نوآوری و خلاقیت به عنوان ارکان مهم کارآفرینی اشاره کرد و گفت: این دو مقوله در کارآفرینی اجتماعی و اقتصادی خیلی مهم بوده و این حوزه در حال تقویت است.

رحیمی برگزاری نشست ها، جلسات هم اندیشی و آموزش فعالان این حوزه را زمینه ساز پیشرفت و توسعه بیان کرد: با این برنامه ها کیفیت کار و تقویت زمینه های همکاری فراهم می شود.

 

کد خبر 1118901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha