کارگاه آموزشی و توجیهی راویان بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد

نخستین کارگاه آموزشی و توجیهی راویان بعثه مقام معظم رهبری با هدف مهارت افزایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، کارگاه مهارت افزایی راویان بعثه مقام معظم رهبری، به همت مـدیریت آموزش حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در ساختمان این نمایندگی در شهر قم برگزار شد.


در این کارگاه آموزشی که با حضور شماری از راویان عتبات عالیات، حج تمتع و عمره مفرده تحت نظارت حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین عسکری  مسئول دفتر نمایندگی بعثه منطقه قم و از راویان باسابقه حج و زیارت برگزار شد راویان کاروان‌های حج ، عمره و عتبات با  مهارت‌ها و نرم افزارهای مختلف این حوزه آشنا شدند.  


برپایه این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی اخویان مدیر آموزش حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در این کارگاه در خصوص "نقشه خوانی اماکن تاریخی و مذهبی"، "نرم افزارهای روایتگری" و "تولید محتوای روایتگری" توضیحاتی بیان کرد و سپس حاضران درباره نکات مطرح شده دیدگاه خود رابیان کردند و به  تبادل نظر پرداختند. 


این گزارش حاکیست قرار است از مطالب این کارگاه آموزشی به عنوان منبع درسی  و قابل ارائه در دیگر کارگاه های آموزشی استفاده شود. 


گفتنی است با توجه به آغاز ثبت نام از زائران عتبات عالیات و در آینده نزدیک سوریه و اقدامات صورت گرفته برای برگزاری حج تمتع و عمره مفرده قرار است کارگاه های آموزشی دیگری برای دست اندرکاران حوزه فرهنگی حج و زیارت برگزار شود تا شرکت کنندگان با مهارت‌های مختلف آشنا شوند.

کد خبر 1118907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha