آئین تکریم و معارفه استاندار کردستان آغاز شد

با حضور وزیر کشور آئین تکریم و معارفه استاندار کردستان در سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان در آئین تکریم و معارفه استاندار کردستان که با حضور وزیر کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بعد از شروع به فعالیت استاندار قبلی علیرغم همه مشکلات و تحریم اقتصادی دشمنان، یوع ویروس کرونا در جهان بهویژه کردستان، استاندار استان طرحهای پیشران را در اولویت قرار دادند.

 

 

وی با بیان اینکه پروژههای اجرا شده در استان نتیجه کار تیمی با استفاده از ظرفیتهای ملی و استانی بود، افزود: با اجرای پروژههای مختلف شاهد ارتقای شاخصهای استان در بخشهای مختلف بود.

 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان اعلام کرد: اخلاص عمل و دستگیری استاندار کردستان و خانواده ایشان از خصوصیات فارغ از جایگاه و سیستم اداری استاندار کردستان بود.

 

 

ملکی اضافه کرد: از وزیر کشور برای انتخاب استانداری جوان برای کردستان که از فرزندان این مرز و بوم است و به  مسائل استان اشرافیت دارند، انتخاب کردهاند، تقدیر کرد.

 

 

وی بیان کرد: وظیفه همه مدیران استان آن است که استاندار جدید استان را حمایت کنند تا شاهد پیشرفت و توسعه استان، خوشنودی خداوند و رضایت مردم کردستان باشیم.

کد خبر 1118920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha