وبینار توجیهی جشنواره هنرهای تجسمی ترنج برگزار شد 

مجید خوبی زاده گفت: شامگاه گذشته نشست توجیهی نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی بچه های مسجد ترنج ویژه مدیران کانون های فهمای جنوب کرمان و هنرمندان به صورت وبیناری برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: رواق ترنج را یکی از رواق های ۱۲ گانه سومین رویداد ملی فهما برشمرد و گفت: هم زمان با شروع این رویداد ملی در سال ۱۴۰۰ کانون های فهما نیز فعالیت های خود را ذیل این رواق آغاز کردند.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان افزود: پیش از این آخرین مهلت فعالیت در رواق ترنج تا پایان آبان ماه اعلام شده بود که بنابر تصمیم ستاد فهمای کشوری این مهلت تا پایان آذر ماه تمدید شد.


وی بیان کرد: نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی بچه های مسجد ذیل رواق ترنج در حال برگزاری است و علاوه بر این که هنرمندان مسجدی عضو کانون های فهما سایر هنرمندان نیز می توانند در این جشنواره شرکت کنند.


خوبی زاده ابراز کرد: شامگاه گذشته نشست توجیهی ویژه مدیران کانون های فهمای جنوب کرمان و هنرمندان به صورت وبیناری برگزار شد.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان ادامه داد: این نشست با رویکرد پاسخ گویی به سوالات آنها در خصوص جشنواره هنرهای تجسمی ترنج و تشویق و ترغیب هنرمندان به حضور حداکثری در این جشنواره برگزار شد.


وی اظهار کرد: همچنین در این نشست وبیناری از هنرمندان دعوت شد تا در سامانه آموزش رایگان هنر که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توانمندسازی هنرمندان جنوب کرمانی در نظر گرفته است، ثبت نام کنند.


خوبی زاده یادآور شد: جشنواره هنرهای تجسمی ترنج در رشته های عکاسی، خوشنویسی، طراحی گرافیکی و نقاشی است و افراد ۱۶ سال به بالا مجاز به شرکت در این جشنواره هستند.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان در خاتمه شناسایی هنرمندان را مزیت های جشنواره ترنج برشمرد و گفت: امیدواریم هنرمندان مسجدی با حضور حداکثری در این جشنواره بتوانند در سطح کشور نام آور شوند.

کد خبر 1118940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha