بسیج در استان فارس در عرصه فضای مجازی جایگاه نخست کشوری را دارد

هاشمی گفت: با همت فعالان فضای مجازی در سطح رده های مختلف بسیج در استان، فارس جایگاه نخست کشوری را میان استان ها از آن خود کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محسن هاشمی»، امروز (دوشنبه 1 آذر) در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پایگاه های بسیج الگوی استانی گفت: در سالهای اخیر، بسیج، پرچمدار نهضت سواد رسانه ای در کشور بوده است و مجموعه بسیج نخستین و بزرگترین مجموعه لبیک عملی به فرامین مقام معظم رهبری در ورود به عرصه فضای مجازی است.

مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز افزود: افزایش سطح سواد رسانه ای عموم مردم و بسیجیان، مهمترین عرصه ورود مجموعه بسیج به فضای مجازی است.

وی اضافه کرد: با همت فعالان فضای مجازی در سطح رده های مختلف بسیج در استان، فارس جایگاه نخست کشوری را میان استان ها از آن خود کرده است.

هاشمی با اشاره به فعالیت سپاه ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» شیراز در حوزه فضای مجازی عنوان کرد: این ناحیه از رده‌های فعال و پویا در این زمینه است و در سال 99 به همت بسیجیان فعال مجازی این ناحیه رتبه نخست کشوری جشنواره تدریس مقابله با شایعات را کسب کرد.

وی اعلام کرد: کمک به افزایش توانمندی گروه های هدف بسیج مانند حوزه دانش آموزی و خانواده های آنها از اولویت های مهم این ناحیه است و هفته بسیج اوج افزایش حجم کمی و کیفی این ماموریت مهم در فضای مجازی است.

کد خبر 1118970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha